Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Min plan är att börja föra kassabok, för att få bättre koll på ekonomin. Behöver lite hjälp av er för att komma på kategorier och...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: MikaTela
·
Äldre Jag har en massa VHS-band som jag skulle vilja lagt över på skiva. Är det någon som vet vad det kostar och var man hittar någon som gör...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: gul_zebra
·
Äldre Hej! Efter att ha tittat på "Halv åtta hos mig" så funderar jag på om det jag såg var "typiskt öläningar" och finns det uppenbara...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Svarta
·
Äldre Inspirerat från en annan tråd undrar jag när du tycker det går över gränsen från "harmlöst" till ofredande?
Svar
18
· Visningar
2 272
Senast: Enya
·
Äldre Vad anser ni om Avitchi? Överreklamerad :meh:
2 3
Svar
43
· Visningar
5 431
Äldre Någon som har någon koll på ljuddämpare och avgassystem för V70 här? Våran V70 låter lite väl mycket tycker jag, vet att bilen har ett...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: Grazing
·
Äldre Likheten o släktskapet mellan vänster o högergrupper och deras förakt inför demokratiska spelregler visar sig ånyo...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
5 196
Äldre Tror jag det heter, vi fick en förfråga alldeles nyss om vi skulle vara intresserade av att koppla in oss på en grannfastighets...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag älskar gammal soul så som soulen var en gång i tiden och tänkte höra vad ni andra tycker om den rnb/soul som kommer idag. Min...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Allandra
·
Äldre Jag skulle vilja läsa chatthistoriken med min pojkvän på FB, sedan första gången vi började prata med varandra! Men finns det inget...
Svar
12
· Visningar
1 259
Senast: _FiA_
·
Äldre Vissa verkar stensäkra på det här med att tvätta tvätten si eller så?! Jag är uppväxt med en mamma som inte var lagd åt varesig det...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
13 647
Senast: Badger
·
Äldre Vad vill man ha för färg på kavaj eller kofta till en marinblå klänning som man tänkt bära mörkbruna stövlar (samt ev. svarta...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: Fragile
·
Äldre Och om man inte vet fastighetsbetäckningen - hur hittar man den? Jag har varit inne på lantmäteriets sida och får fanimej spader...
Svar
4
· Visningar
1 297
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har börjat se en del tjejer gå i sk täckkjol. Verkar vara sista skriket typ. Har ni en sån och när har ni den? Verkar vara...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 638
Senast: Badger
·
Äldre Hej kära buke! Jag som annars är super noga med mat och aldrig skulle få för mig att använda något som har gått ut i datum undrar nu...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
33 654
Senast: honung
·
Äldre Är Aftonbladet hackat... eller ligger det någon substans i detta tror ni.... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17856712.ab
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 553
Äldre Ja här får man läsa att en restaurang i närheten fått besök av miljö- och byggnämnden. Kopierat från tidningen: "Redan vid två...
Svar
19
· Visningar
2 510
Senast: em-pirre
·
Äldre Jag har tidigare använt Loreal 7,3,men det verkar inte som affärerna har den längre:(..Om jag ska välja ett annat märke vilket ska jag...
Svar
1
· Visningar
538
Äldre Vad har ni tänkt ha för vinterjacka i år? Ska ni köpa ny eller använder ni tidigare inköpt jacka? Har ni flera eller är det mest en som...
2
Svar
20
· Visningar
3 631
Senast: Tassetass
·
Äldre Jag har ett lite halvbråttom problem! Jag har besiktat min bil, som inte gick igenom på grund av ett antal fel varav ett fel var det...
Svar
14
· Visningar
2 109
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur