Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Här är teckningar från den Pippi-film Hayao Miyazaki ville göra 1971, men som Astrid Lindgren sade blankt nej till under hela sin...
Svar
15
· Visningar
3 277
Senast: Glimfeather
·
Äldre Hej nu börjar jag må dåligt igen vet inte varför men känner mig nere.De flesta vet vad som har hänt i mitt liv men kan säga det igen för...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: annie_cool
·
Äldre Har helt fastnat... Elton Johns sång på prinsessan Dianas begravning? Finns den på någon skiva? Visst är det en omskrivning av...
2
Svar
27
· Visningar
3 020
Senast: Texaz
·
Äldre Jag har efter en olycka en trasig arm, som jag nu ska få ersättning för av mitt försäkringsbolag. Är det skatt på dom pengarna? Är det...
Svar
12
· Visningar
5 422
Senast: kamomillo
·
Äldre Snubblade över ett jättebra erbjudande till Goa, charter med stort bolag i 2 v. Har aldrig ens funderat över att åka till Indien på...
2
Svar
32
· Visningar
3 077
Senast: mandalaki
·
Äldre På jobbet idag pratade vi om potatis, vilka sorter man föredrar. Det kom upp namn så som magnum bonum, blå kongo. Gamla sorter hävdade...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 083
Senast: Petruska
·
Äldre Jag har upptäckt brysselkål och därmed har jag en ny kärlek i mitt liv. VAD kan jag göra med brysselkål? Jag vill testa ALLT men är inte...
Svar
16
· Visningar
1 988
Senast: majola
·
Äldre Försökte söka men hittade inte något som gav mig svar :D På fredag ska jag på en första dejt med en kille jag pratat lite med, tanken...
Svar
13
· Visningar
1 839
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Två gånger nu har jag sett något märkligt på himlen. Först har det sett ut som en starkt lysande stjärna, men det ser ut som att den...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Lajke
·
Äldre I sommars var några jag känner djurvakt på en gård. Då de skulle åka dit frågade de mig om jag ville följa med (och få skjuts hem). Så...
2
Svar
38
· Visningar
6 456
Senast: lahsd
·
Äldre Hej! Jag skäms. Har flyttat till en ny lägenhet och känner mig som en idiot, men hur får man igång så att man kan titta på TV? I...
Svar
12
· Visningar
1 995
Senast: Ramona
·
Äldre Jag har en italiensk kollega som vill se norrsken. Han funderar på att ta nattåget från Göteborg till Kiruna för att se norrsken. Jag...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
8 520
Senast: skiesabove
·
Äldre Jag har länge gått och funderat på att beställa grejer från Light in the Box. Jag hade kunnat få en hel container full därifrån känner...
Svar
17
· Visningar
20 837
Senast: Ramona
·
Äldre Jag är lite sugen på denna Funkar det med röda strumpbyxor till tro? :p
2
Svar
30
· Visningar
2 831
Äldre Vilka har varit era största läsupplevelser? Nu tänker jag inte på böckerna som "bara" var superbra, roliga och intressanta, utan på...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 721
Senast: millen
·
Äldre En stilla undran. Har en bekant som i sina mail ofta har ett J efter en mening. Exempel: "Vi kan ta kvällsfodringen, inga problem J"...
Svar
14
· Visningar
2 391
Senast: Miljah
·
Äldre Jag ska till Taipei och Hong Kong över (svenska) jul och nyår och är lite fundersam med vad jag ska ta med för slags kläder. Vet att...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag och mina äldsta vänner (sen gymnasiet) ska åka till Stockholm i helgen. Vi ska gå på stan och sen ut och äta och dansa nånstans...
2
Svar
27
· Visningar
2 738
Senast: Zaga
·
Äldre Vad har ni för städrutiner hemma? Hur ofta: - dammsuger ni? - moppar golven? - bäddar nya sängkläder? - dammar? - tvättar? -...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
10 356
Senast: BuenoBull
·
Äldre Tänkte slå på stort på julafton med att faktiskt ha klänning eller kjol i år:nailbiting::p Överraska min lilla familj som bara ser mig...
Svar
8
· Visningar
1 542
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur