Vad ska ni ha på er i jul?

Sv: Vad ska ni ha på er i jul?

Jag ska se ut ungefär som såhär:
612_164587138.jpg

(fast nu ser jag ungefär 2,5 år äldre ut).

Pga, ska jobba.

Åh, men det är ju ändå helt okej! Jag jobbar 16-22. Kul.

Kethets: Äsch, du har ju kidz. Jag tänker som så att jag kan ta den smällen och jobba julaftonskväll så att de som har små barn kan vara hemma. I framtiden kanske någon gör så för mig. :)

Kan ni inte fira jul på dagen då? Det brukar min partners familj göra, jullunch på dagen. :)

Mja, det hade jag väl kunnat tvinga familjen till om vi vore färre men nu är det min familj + bröder + sambo + sambos familj. Tror inte att alla anpassar sig efter mig :(

Äsch! Jag får äta risgrynsgröt på morgonen och får säkert nån liten julklapp av strumptomten. Sen har jag köpt en fin tomteluva som jag tänkte ha på jobbet så att pensionärerna blir lite glada och tänkte baka typ lussekatter eller nåt och ha med ett par till dem var. Det blir nog en helt rimlig jul :).

Bor släkten långt bort? Annars kanske ni kan syra upp någon lunch eller så i mellandagarna ändå? :)

Liknande trådar

Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
563
Senast: sthu
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
719
Senast: Åsa A
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
34 35 36
Svar
702
· Visningar
32 545
Senast: Elendil
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 501
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama