Hjälp med låt (enkelt!)

Sv: Hjälp med låt (enkelt!)

Är det inte denna då? http://open.spotify.com/track/4F3utGUS0l8VM7rGn95y58

Står dock inte vilken artisten är så jag är lite osäker. Har rätt dålig koll på Elton John, så det kanske inte är han. Men jag tycker att det kanske låter som honom :o

Äsch, det va ju inte alls Elton hörde jag sen och såg när jag tittade lite noggrannare:D :angel:

Senast ändrad:

Candle in the Wind hittar jag i olika versioner med Elton på Spotify. Men den andra versionen verkar lysa med sin frånvaro...

Jo jag har insett det:( Sökt igenom alla Johns låtar på Spotify, men icke! Däremot finns den med en hel hög andra artister, men det är ju just den HAN gör som är så känslosam:love:

Synd, hade gärna haft den i spellistan, men får köra Youtube istället när behovet finns:)

KL

Låten heter "Goodbye England´s rose" och är bara en ändrad text från "Candle in the wind"

Artisterna väljer själv vad de vill ha på spotify och det finns mycket skön musik som saknas. Var inte länge sen Tracy Chapman äntligen gick med.....Väntar ännu på Pink Floyd som i nuläget bara har ett fåtal låtar av hela sin låtskatt på spotten :)

Väntan är över sedan en tid hörru. 22 album på spotify är inte ett fåtal. :D

Är det sant?!

Vad gör jag här? Mot spotifyyyyyyyy............:banana::banana::bump:

Tack föresten....har inte kollat på länge...hade gett upp :bow:

Wroooomm.............

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 097
Senast: Blyger
·
Träning igår var jag (som åhörare) på clinic med John Ricketts. Jag hade innan hört avsnittet av Ridpodden där han medverkar och tyckte det lät...
2
Svar
31
· Visningar
5 736
Senast: Magnum
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 206
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar