Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har nu i ganska precis en vecka gått omkring med ett hyfsat ordentligt blåmärke på ena kinden/käken och det har gett mig viss anledning...
2
Svar
29
· Visningar
4 951
Äldre Rensade plånboken och slängde en SL-remsa. Numera sker ju biljettköp på annat sätt. Men hur? Jag kommer att behöva åka tunnelbana...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 736
Senast: voltis
·
Äldre Finns det någon med medial förmåga som kan se hur det kommer att gå för mig i mitt kärleksliv?
Svar
0
· Visningar
623
Senast: Viilda
·
Äldre Nu får vi se hur länge man kan hålla motsättningarna i schack i Sydafrika.
Svar
1
· Visningar
571
Senast: Oldie
·
Äldre För 17 år sen betalade jag inte hyra för min lägenhet, 1 månad, av olika själ. Hade det lite tufft då. Flyttade snart därefter, och...
Svar
15
· Visningar
2 529
Senast: Texaz
·
Äldre Hej. 26 dec ska jag till Göteborg och handla. Har mellandagsrean börjat då eller kommer den igång efter den dan? Har alla affärer öppet...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: tyra1
·
Äldre Jag ska laga ett recept idag som jag hittade på en blogg! http://thepioneerwoman.com/cooking/2011/01/chicken-tortilla-soup/ Det är...
Svar
7
· Visningar
3 198
Senast: Idas
·
Äldre Jag har kommit på mig själv med att använda vissa ord/uttryck från barnprogram/serier väldigt ofta och undrar vilka såna ni andra...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 199
Senast: em-pirre
·
Äldre Jag har skickat intresseanmälan (heter det ens så?) på 2 hyreslägenheter. Hur snabbt kan man räkna med att få svar tror ni? :p
Svar
1
· Visningar
772
Senast: MM
·
Äldre Hur får man tag på en dylik? Finns det någon som har erfarenhet av att hyra tomte? Vi firar jul i småstad, och det verkar helt hopplöst...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Emmahpemma
·
Äldre Jag ska ha en middag för ungefär 15 personer i helgen och då alla inte känner varandra så tänkte jag att det kunde vara lite kul att ha...
2
Svar
33
· Visningar
52 228
Äldre Fick äran att göra förrätten till fredags trerättersmiddag.. Den ska passa till 5 tjejer runt 20-årsåldern och vara jätteenkel att göra...
2
Svar
20
· Visningar
8 550
Senast: Gnist
·
Äldre Hej! Tänkte höra om någon har provat en matkasse? Jag och min pojkvän är lite sugna, och tar man en för 4 personer 5 dagar, har man ju...
2
Svar
22
· Visningar
2 831
Senast: Sleepan
·
Äldre Ska på kryssning från Stockholm och det har blivit bestämt att vi ska åka tåg upp. Hur tar man sig lättast centralen - hamnen...
Svar
12
· Visningar
1 427
Senast: Pancakes
·
Äldre Jag har sett ett par skor som är så sjukt snygga! Det är boots-aktiga med strass eller nitar främst på hälen. Någon som vet vilka jag...
Svar
1
· Visningar
3 192
Senast: Seabaz
·
Äldre Jag har sedan en månad tillbaka fått en massa samtal från dolt nummer, och börjar minst sagt tröttna på det. Det ringer ca 10 ggr i...
2
Svar
38
· Visningar
47 757
Senast: sona
·
Äldre Skulle vilja ha hjälp att hitta någon bok om Amasoner från grekisk mytologi.. Har sökt på nätet efter böcker och via bokhandlar men...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Lycanthrope
·
Äldre Har två saker jag tycker är lite oklara: 1. Uppsägningstid. Om jag hyr ut 6 månader. Så kan jag inte säga upp avtalet efter en månad...
Svar
9
· Visningar
1 443
Senast: Hjartagna
·
Äldre Ja, det är något jag börjat fundera på. Jag är inte religös, tror inte på gud och de enda gånger jag "nyttjar" kyrkan är vid...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
22 054
Senast: ameo
·
Äldre Detta måste väl ändå vara påhittat? Jag blev helt chockad.
Svar
17
· Visningar
2 756
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama