Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag tänkte jag skulle baka min mormors julkaka som jag är uppväxt med. I receptet står det att den ska gräddas i ugn ca 1 timma på låg...
Svar
3
· Visningar
2 542
Äldre Förra året var vi faktiskt ganska duktiga! Kanske ska vi starta en "Bukefalos"-insamling i år med?
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Zaga
·
Äldre Alltså, allvarligt talat nu!!! Och ja, jag får använda många utropstecken nu!!!!!!!! För nu har månen trillat ner på solen och svimmat...
Svar
6
· Visningar
3 756
Senast: Kakis
·
Äldre Finns det fortfarande? Fått höra massor med olika bud den senaste tiden, vissa menar att det är borttaget och andra menar att man...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 853
Senast: Pallen
·
Äldre Sonen fyller på fredag, jag ska tårta och vi blir 17 pers. Minst. Oooorkar inte göra två, så tänkte att en botten i långpannan borde...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Mirre
·
Äldre Jag har nu bestämt mig för att verkligen försöka göra något åt mitt dåliga självförtroende och min ständigt negativa inställning till...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: Misiaczek
·
Äldre Ja, som det står i rubriken brukar det lukta bränt när jag duschar hett. O_o Nån annan som varit med om det? Jag bor i lägenhet så...
Svar
9
· Visningar
2 299
Senast: Rosett
·
Äldre Hej! I Januari ska jag på maskerad där vi också ska ha en typ av rollspel. Temat för kvällen är 20-talets gangstervärld (-isch). Min...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Marty
·
Äldre Är dom klara nu att gälla från nyår? 5:e jobbskatteavdraget är väl klart vad jag förstår och bara att gratulera till :D :bump::banana...
Svar
2
· Visningar
555
Senast: Gammeln
·
Äldre Ska skicka julklappar till kompisen i kina :) och undrar vad man ska tänka på när man skickar paket utomlands. Skriver man avs eller...
Svar
2
· Visningar
2 049
Senast: PostenAB
·
Äldre Satt och funderade när jag körde bil härom dagen att det inte är många gångtrafikanter som syns i god tid. Så blev lite osäker att OM...
Svar
12
· Visningar
1 266
Äldre Jag vet verkligen inte hur jag ska hantera den här situationen. I lördags var vi några som samåkte ned till Stockholm för att träna. Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 548
Äldre Har någon av er anmält en körlärare som ni är missnöjda med? Hur gick det till och framför allt fick ni upprättelse? Äldsta dottern...
2
Svar
23
· Visningar
3 588
Senast: Grana
·
Äldre Varför är det så vanligt att skriva # framför allt? Ser bara mer och mer av detta och förstår inte varför alla skriver så...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 775
Senast: Dentaku
·
Äldre När jag var liten gjorde min mamma ofta den här desserten, tycker den är så god och kan anpassas efter flera personer beroende på smak...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: Casteloro
·
Äldre Är det någon som vet? Ett gift par har två gemensamma döttrar, som i sin tur har två barn var. Den ena dottern dör. Efter några år...
Svar
9
· Visningar
1 186
Äldre Provar i senior och ser om ni har något att komma med då svar uteblir i ungdom.. Jag är nog inte ensam om att ha en...
2
Svar
30
· Visningar
2 994
Senast: Enya
·
Äldre Jag har lite grejer där hemma jag hade behövt få fraktat hit. Lite kläder osv. Blir det riktigt dyrt? Ett paket på 2 kg kostar ju typ...
Svar
2
· Visningar
860
Äldre Söker nån som kan danska/bättre engelska än mig, tycker om att prata i telefon och kan ringa ett samtal åt mig? :o
Svar
19
· Visningar
1 802
Senast: Bison
·
Äldre Köpte i torsdags Glossybox i tre månader att ge bort till min syster i julklapp. Skrev i alla uppgifter och betalade. Fick inget...
Svar
0
· Visningar
937
Senast: Ponsse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama