Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hen, vårt tredje ord
Hen är ett helt perfekt internet ord, eftersom här vill du inte alltid avslöja könet för att hålla det anonymt.
Att så lång tid efter vi har fått ordet komma och skrika höna är så väldigt patetiskt och omoget. Vi har en hel del ord i Sverige som är annat i andra länder, hora t.ex. Jag ser ingen som kommer och skriker tid om man skriver hora.
Alltså, jag kan ha fel men är det inte så att man använder" hen" för att kön i många fall är lika relevant som ursprung ("invandrarbakgrund" till exempel)?
Det har jag också sett.Men sedan tycker jag det är skillnad på det och på att börja med "hen hen hen hen hen hen hen" och framhålla hur mycket man tänker använda ordet bara för att provocera, vilket jag sett att fler användare på senaste tiden här gjort i fler, igen för ämnet irrelevanta trådar.
Det har jag också sett.
Sedan verkar flera användare roas av att göra totalt förlöjliga dom som ogillar ordet hen. Ogillar man ordet fräsch eller ordet karl gör ingen hån av en, som exempel.