Spännande tråd!
Jag är nyfiken på att veta vad ni tycker om en kille jag dejtade - på första dejten så förklarade han att han hade exakt 380:- att spendera på kvällen. Han tyckte att detta var en del i att visa vem han är och att han är ambitiös med sparandet, men jag kan säga att jag inte blev imponerade av hans generositet. Vid en annan dejt (efter att jag förklarat att jag inte bara vill ses och se film hemma i soffan när man försöker att lära känna varandra och att det vore romantiskt om han tog något annat initiativ) så blev han upprörd när ölen kostade nån tjuga mer än vad det stod på hemsidan, när han skulle bjuda mig och hade såklart räknat för budgeten för kvällen, som nu rubbades.
Vid ett annat tillfälle så bjöd jag på fest hemma hos mig och hade köpt ett antal Smirnoff till mig själv under kvällen, samt bjöd folk på mat, snacks och godis. Killen kom med läsk som var till honom själv, men tog även ett par av mina Smirnoff och åt mer än alla andra av maten(han brukar passa på när det är gratis). Han stannade över och nästa dag så var han noga med att ta med läsken som blev över, medan resten av gästerna hade lämnat alltifrån hel röding, till vin och mat som blev över från grillen.