Undermålig körlärare

Sv: Undermålig körlärare

Men så fruktansvärt! Jag kanske missat nåt inlägg i tråden, men, finns där ingen annan körskola i stan? Är intensivkursen redan betald borde ni kunna få pengar tillbaka pga missnöjet.

Min första körlärare (för tusen år sedan...) var inte SÅ hemsk, men brukade t.ex. be mig köra till stan och parkera medan han gick in på Domus och köpte sig en mjukglass. Det hände ideligen. Där satt jag i bilen medan minuterna tickade....... Han berättade också utförligt om div personliga problem som verkligen inte hade med min undervisning att göra. Burr.

kl

Fast alltså.. bilda en facebookgrupp för att man ogillar körskolläraren? är inte det extremt pubertalt? Har vi inte kommit längre i det här landet? Anmäl enligt förfarande som står här, rejta gärna, men fb-grupp..

Och varför agera nu när hon redan gått alla lektioner, varför inte reagera när man tagit 1-2 st och märkt att det inte håller? Är ju som hotellvistelse eller vad som, man bör väl säga ifrån så fort det går. Ser ju absolut illa ut att bara ta klasserna och sedan efter kuggad uppkörning klaga- det kommer man inte ifrån.

Det kan man kanske tycka ,men har man ingen erfarenhet av hur en körlektion borde gå till så har man ingen bra referens.
Nu när hon tagit lektioner på en bra körskola märker man ju vilken enorm skillnad.

kl

Fast alltså.. bilda en facebookgrupp för att man ogillar körskolläraren? är inte det extremt pubertalt? Har vi inte kommit längre i det här landet? Anmäl enligt förfarande som står här, rejta gärna, men fb-grupp..

Och varför agera nu när hon redan gått alla lektioner, varför inte reagera när man tagit 1-2 st och märkt att det inte håller? Är ju som hotellvistelse eller vad som, man bör väl säga ifrån så fort det går. Ser ju absolut illa ut att bara ta klasserna och sedan efter kuggad uppkörning klaga- det kommer man inte ifrån.

Håller med. Fattar inte varför man inte kan anmäla en körskola.

Det kan man kanske tycka ,men har man ingen erfarenhet av hur en körlektion borde gå till så har man ingen bra referens.
Nu när hon tagit lektioner på en bra körskola märker man ju vilken enorm skillnad.

Har väl ingen betydelse om man ingen erfarenhet har. Så fort man är missnöjd så bör ju det meddelas. Och sitta i telefon mm förstår nog alla att läraren inte ska göra.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka