Körkort för bara automat?

Sv: Körkort för bara automat?

när jag tog körkort nyligen tittade inspektören på växelspaken och ba "japp du tar körkort för manuellt växlad bil" *klickar i rutan för manuell*

det finns alltså en klickruta för automat, så nog ska det gå :) det enda kluriga blir nog att hitta en bil med dubbelkommando och automatlåda, eftersom bilarna måste ha dubbelkommando på uppkörningen :)

Sv: Körkort för bara automat?

KL

Ni som är "rädda" eller nervösa för motorstopp och blir stressade av det. Lär er läsa motorvarvsmätaren. Det underlättar enormt :)

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 071
Senast: KesoNeso
·
Fordon Igår bokade jag uppkörning för b96, efter att ha kört hästsläp ett par ggr i veckan sen jag tog körkort för nästan 15 år sedan kändes...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 015
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 427
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar