Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja, det undrar jag. Har ett utomhusgrenuttag och ett par saker kopplade till detta. När jag drog ut den ena sladden så rök det...:crazy...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: Jeffery
·
Äldre Som nyinflyttad Rättviksbo ska jag på lördag baka tuttul ??...hos sambons föräldrar. Har fått inköpslista där det står att jag bl.a ska...
2
Svar
23
· Visningar
4 574
Senast: loy
·
Äldre Hurra Hurra Hurra! Nu börjar det igen! :D Ska ni titta? Ska ni lyssna? Ska ni skänka pengar? Vad tycker ni om programledarna...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 875
Senast: Zaga
·
Äldre Är på väg att försöka bli familjehem. Har visserligen en del "erfarenhet" via närstående men tänkte försöka få en del input från...
2
Svar
21
· Visningar
3 038
Senast: Texaz
·
Äldre Jag märker nu att jag levt som ett otroligt bortskämt barn och det är jobbigt att ställa om tankeverksamheten! :D Har egentligen ingen...
2
Svar
37
· Visningar
3 870
Senast: Jenka
·
Äldre Jag ska skicka lussekatter (med mera) till mina föräldrar som bor söderut. Jag tar nog snabb frakt så det tar max 2 dygn, dom kommer...
Svar
1
· Visningar
536
Äldre Köpte en begagnadbil för ett tag sedan, efter att vi byt batteri i den så blev stereon låst och nu behöver man trycka in koden. Vi har...
Svar
14
· Visningar
13 650
Senast: Tjôta
·
Äldre Vilka löften/mål har ni för 2014? Vilka nyårslöften hade ni under 2013 som ni höll eller inte höll. Nu hade det varit kul att se...
Svar
0
· Visningar
466
Äldre Så flickvännen är bortrest över helgen, vilket är väldigt udda eftersom att jag är van vid att hon jämt sover här. Så nu behöver jag...
Svar
6
· Visningar
1 205
Äldre Jag hade funderingar på att sy kaninen som doppresent...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Tramptass
·
Äldre Hoppas det är okej att fråga här. Jag använder till vardags trekantsbhar, alltså såna som är som en "topp" man bara drar på sig. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 867
Senast: Ainon
·
Äldre Sitter och funderar på julbordet. Självklart ska allt det vanliga finnas med men ngt nytt att testa vore kul. Ngn som har ngt bra tips...
Svar
12
· Visningar
1 168
Äldre Oh stora Buke, råd mig nu. Jag är en trygghetsnarkoman och som sådan vill jag ha pengar på kontot. Jag har ett par månadslöner i...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 838
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Björklund och Persson. Bildt, Sahlin, Svensson och alla ni andra.. Det är möjligt ni inte visste vad ni gjorde, eller rättare sagt...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
9 232
Senast: No1
·
Äldre Hur är det. En 20 årig person som inte gått ut gymnasiet, inte haft något arbete och har en liten fysisk ”anmärkning” hos...
Svar
14
· Visningar
1 920
Senast: Lejonelle
·
Äldre När jag äter morötter så får jag hicka ungefär 90% av gångerna. Det gäller endast hela råa morötter, ej tillagade eller rivna. Det...
Svar
4
· Visningar
11 827
Senast: Tora
·
Äldre Vilken/a är den bästa smartphonen på marknaden idag enligt dig och varför? :angel:
Svar
3
· Visningar
721
Äldre Kära Bukeorakel, det är ju dags att skicka julkort. Jag har en vän i USA som jag har tappat bort adressen till. Är det någon här som...
Svar
5
· Visningar
1 034
Äldre Jag ska flytta till en stad där det inte är det enklaste att få lägenhet trots att jag har några års kötid. Så jag har lagt ut annons om...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: yllva
·
Äldre Hur många dagar tar det att få pengar från en tyskt bank till en svensk bank?
Svar
9
· Visningar
935
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama