Familjehem

Sv: Familjehem

Mitt tips är förutom det som är nämnt ovan, kortlek och pennor för att måla. Det brukar vara uppskattat av alla åldrar. Det kan även vara bra med fasta regler och rutiner iom att många barn/ungdomar har fått göra/blivit tvungna att göra som de vill hemma hos sina föräldrar (har jobbat på behandlingshem).

Lycka till!

Sv: Familjehem

Tack!

Just runt rutiner etc känner jag ingen oro, just nu är det mest de rent praktiska frågorna..... Och då med tanke på att jag inte har en susning om vilken ålder ev barn kan tänkas ha...:p

För övrigt känns det mest spännande, och har ju väntat så länge på det här! Vill så hemskt gärna att det ska bli bra, men får ta det lite som det kommer. Är ju rätt van att improvisera, så det löser sig säkert, i kombination med de riktigt bra tips jag fått här:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
714
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 064
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV