Sv: Matkasse

Citygross har alltid med en fiskrätt, en kycklingrätt, en färsrätt och så något med nötkött samt fläsk.

Alltid sallad eller någon grönsak till.

Idag åt vi exempelvis laxbiffar. Vi fick mosa ner laxfilén själva till biffar, inga halvfabrikat. :) Igår var det cowboygryta, typ taco med bönor, men även där egen kryddning och inte färdig tacokrydda.

Jag tycker City Gross känns genuin och genomtänkt, och inte krånglig heller. Mycket trevlig! Vi beställer även till fruktlådan, så vi får 3,5 kg olika frukt med också. Annars blir det aldrig av att vi köper frukt. :)

Sv: Matkasse

Åh, jag ska verkligen försöka övertala pojkvännen att köra den varannan vecka ett tag i vår och testa :)

Liknande trådar

Mat Snart dags för mig kliva på semestervikariat igen och snart börja samma bekymmer vad ta med till lunch. Givetvis lättast med matlådor...
2
Svar
36
· Visningar
2 774
Senast: FrDrake
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 798
Senast: Oh_really
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 602
Senast: Fibusen
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 576
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar