Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innan han blev politiker på heltid bedrev han studier i bland annat statsvetenskap, forskningspolitik, förvaltningsrätt, ekonomisk historia, filosofi, nationalekonomi och samhällsgeografi vid Lunds universitet. Åkesson har påbörjat 235,5 akademiska poäng och avklarat 127,5 av dessa.
Han har väl skrapat ihop hela 130 akademiska poäng (ca)Jimmie Åkesson högutbildad? Verkligen? Vad är har han för utbildning?
Ohhhhh vilken betongvägg man sprang in i där då. Det hade dom inte klart för sig . Dom trodde han var lallareHan har väl skrapat ihop hela 130 akademiska poäng (ca)
Ohhhhh vilken betongvägg man sprang in i där då. Det hade dom inte klart för sig . Dom trodde han var lallare
Kan vara en fördel för då gör man som Jimmie sägerOavsett vad man anser om hans åsikter måste man nog acceptera att han är påläst och att är en skicklig debattör.
Problemet för SD är väl att deras förstafemma är duktig...men bara den. Resten av laget håller inte måttet i riksdagen.
Vilket verkar ha framkommit då man frågar dem som ska jobba ihop med dem...
kl
Jag var visst inte så påläst om hur många poäng han faktiskt tagit!
trodde han hade gått klart utbildningen, intressant att se.
Kan vara en fördel för då gör man som Jimmie säger
kl
Jag var visst inte så påläst om hur många poäng han faktiskt tagit!
trodde han hade gått klart utbildningen, intressant att se.
Förstafemman? är det järnrörsnissen och wannabebratsenSöder?
Jag tror att jag rätt lätt skulle kunna visa att de var en belastning för Sverige både ekonomiskt och socialt. För att inte prata om brottsligheten.
Word på den!
jag funderar på att kandidera med idén "ut med SDare".
Jag tror att jag rätt lätt skulle kunna visa att de var en belastning för Sverige både ekonomiskt och socialt. För att inte prata om brottsligheten.
Välfärd Sverige here I come!
Om jag jämför mig själv med tillgängliga uppgifter om dig, så noterar jag:
• att jag aldrig förekommit i det svenska polisregistret medan du har ett digert register med många anmälningar. Juridikfrontens polisanmälan är bara en.
• att jag aldrig haft någon anmärkning på mina inkomstdeklarationer medan Skatteverket i samband med din deklaration för 2012 håller på att utreda mystiska transaktioner mellan ditt konto och hatsajten Avpixlat.
• att jag aldrig har attackerat människor medan du och dina partikamrater jagade folk med järnrör mitt i Stockholm i juni 2010.
• att jag som kommer från ett land som förtrycker kvinnokönet aldrig har nedvärderat kvinnor, medan du och dina partikamrater, fysiskt attackerade en kvinna och kallade henne ”hora” år 2010.
• att jag aldrig har behövt lämna mina uppdrag medan du lämnade dina politiska uppdrag i SD efter skandalen i november 2012.
• att jag har aldrig har brutit mot svensk lag, trots att jag är emot en del lagar i detta land. Jag använder mig av min yttrandefrihet, och min röst, för att bekämpa de lagar och regler som jag anser vara felaktiga, medan du struntar i Sveriges lagar och tar lagen i egna händer i form av ett järnrör.
• att jag aldrig har hatat någon för hans eller hennes kön, ras, sexualitet, nation, eller religion medan du sprider hot och hat mot flera folkgrupper som bor i detta land. De senaste kommentarerna på din blogg, som riktas mot araber, muslimer och homosexuella, är bara alltför typiska för ditt och dina åsiktsfränders tänkesätt.
• att jag kämpade för demokrati i Iran och satt sex år i fängelse för min sak utan att ångra mina handlingar eller ta tillbaka mina ord, medan de nyheter jag läst om dig i Expo ofta börjar med ord som ”Kent Ekeroth ljuger, ljög, har ljugit…” När du ljuger om det som du har sagt, eller gjort, och när du inte vågar stå för dina ord eller dina handlingar finns det bara ett adjektiv som passar in på dig, nämligen ”feg”. Och din feghet minskar inte av att du väljer att beväpna dig med ett järnrör.
Han har påbörjat jättemånga poäng!
Wiki:
Ja, läsa in alla fakta och framförallt kunna komma ihåg dem efteråt är kanske inte den starkaste grenen för Hr Åkesson...
Ja, läsa in alla fakta och framförallt kunna komma ihåg dem efteråt är kanske inte den starkaste grenen för Hr Åkesson...
Vad är osolidariskt?
Forskning visar att storstadsmänniskor känner mer släktskap med varandra (oavsett land) än folk med samma nationalitet.
Det är en känsla jag känner igen mig i.
Ja, ska han behålla sin världsbild intakt är det nog bäst att hoppa av studierna i tid. Det kanske är det där oavslutade poängen betyder.