SD lägger ner invandringsfrågan....

Sv: SD lägger ner invandringsfrågan....

Ja, ska han behålla sin världsbild intakt är det nog bäst att hoppa av studierna i tid. Det kanske är det där oavslutade poängen betyder.

Ja, samhällsvetenskapen är opraktisk på det sättet, man får stryka minst hälften för att det ska gå att använda som grund för sd-politik. Och då måste man ju ändå ge JÅ det att han betat av ett imponerande antal ämnen. Men jag misstänker att de är lika odugliga allihop, redan på A-nivå dyker det upp en massa kunskap som inte alls är kompatibel med sd.

nej jag är inte särskilt allvarlig och vill inte välja men skulle jag vara tvungen valde jag hellre en läkare från iran än åkesson.

Så jag fattar inte hur nån tror att minskad invandring skulle ge Sverige ett lyft.

nej jag är inte särskilt allvarlig och vill inte välja men skulle jag vara tvungen valde jag hellre en läkare från iran än åkesson.

Så jag fattar inte hur nån tror att minskad invandring skulle ge Sverige ett lyft.

Men om man övergår till allvaret, skulle en gammal orolig tant hellre ha en till 100% svensktalande än en som kraftigt bryter?:sneaky:

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·
Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 178
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 761
Senast: Dino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama