Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt skulle ingen i partiet kunna räkna menar du?
Det var aluminium.
Ja, man får väl kalla Åkerlund a late bloomer.
Men var det någon som lyckades med att räkna hur många metallrör som det var frågan om?
Fast det är ganska smart att välja en vice ordförande som gör att man inte behöver trycka om allt partimaterial, med nya initialer för partiledaren.
Enligt dem själva var det säkert 0.
Och man kan ju fortsätta skråla Jo-nas Å-ker-lund, shala lala la på valvakorna
Det kan jämföras med en alkoholists diagnos,symptomen ;att dricka för mycket,förnekelsen;att låtsas att problemet inte finns,resultatet;att fortsätta i samma stil,för att brytas ner och slutligen gå under.
Sverige i särklass största problem idag,är den enorma invandringen.
Sanningen är väl att invandringen totalt sett ca 80 000 om året går med vinst nationalekonomiskt sett. Men att den del av invandrarna som kommer hit utan bra engelskakunskaper eller utbildning motsvarande gymnasiet kostar och kommer att kosta stora summor i framtiden.Ja, enligt SD är det så. Inte enligt andra. Och att SD ljuger vet vi ju.
Är Aftonbladet hackat... eller ligger det någon substans i detta tror ni....
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17856712.ab
Sanningen är väl att invandringen totalt sett ca 80 000 om året går med vinst nationalekonomiskt sett. Men att den del av invandrarna som kommer hit utan bra engelskakunskaper eller utbildning motsvarande gymnasiet kostar och kommer att kosta stora summor i framtiden.
om det exempelvis kommer hit en kvinna på ca 25 år. analfabet och talar endast ett lokalt språk från Afrikas hörn så tar det henne 10 år att komma ifatt till gymnasienivå och och innan dess 4, 5 år att lära sig svenska. Då är hon 40 och hur många 40;åriga svenska kvinnor utan tidigare erfarenhet får jobb? Och sedan glömde jag, hon kommer med all sannolikhet att skaffa sig ett par tre barn, där går ytterligare tio år..Hur ska hon då lyckas jobba ihop till pensionen?
Jag anser att SD;s politik är ett samelsurium av ofinansierade önskningar, men att för den skull blunda för verkligheten? nej det gör jag inte, även om en del då omedelbart framför tankar om min mentala status
Ber om ursäkt totalt 90 - 100 000 per år och sedan en utvandring på ca 40 000. alltså netto ca 60 000 och där ligger väl ca 50% på asyl o anhöriga.
Rent krasst kostar en SD-väljare mer. Allt från MVC, elevvårdskonferenser, till
ofullständig gymnasieskola. Sen ekonomiskt bistånd, aktivitetsersättning och missbruksvård.