Sv: Avitchi?

Ja jag är övertygad om att "gammeln" antingen är väldigt ung eller faktiskt rätt gammal om man ser det. Men jag stör mig på det frekventa felstavandet. Ok om man inte vet. Men hur svårt ska det va? Och hur svårt är det att lyssna på musik man gillar? Enkelt är det! Så bara löjligt att sitta och snacka skit pga hur nån spelar. Inte så att man tvingas att lyssna.

Jag tror att du Gammeln är avundsjuk, ja så är det nog :(

Patetiskt att starta en tråd och hacka på en enskild artist och dessutom medvetet stava namnet fel 100ggr. Är du så svartsjuk på andras framgångar...

Gammeln kan ju vara högst 15 år gammal!?

Kan ju då tillägga att jag inte alls lyssnar på nämnd artist, men det är ju uppenbart att han gör något rätt :)

Jag håller med här.

Ja jag är övertygad om att "gammeln" antingen är väldigt ung eller faktiskt rätt gammal om man ser det. Men jag stör mig på det frekventa felstavandet. Ok om man inte vet.
När jag var ung så var det inte så lätt att få utbildning i språk som ni har idag :(. Det var inte tal om att gå i skolan i så många år på den tiden.

På radion säger dom ju Avitchi å då blir det Avitchi för min del. Sen det här med avundsjuk, nej inte alls. Problemet eller rättare sagt tjatet om Avitchi varenda helg på radion när man lyssnar på Diggilistan får mig att :yuck:. Tex ska man presentera plats 28 kan det låta ungefär så här. På plats 28 har vi NN med låten X. Å så snackar man runt lite grann med att säga att NN var nyss aktuell med en låt på förra veckans kändisgala, å givetvis var Avitchi där. Varför behöver man nämna Avitchi jämt o ständigt typ det fanns väl andra där också. Spelar ju liksom ingen roll vilken plats han presenterar nog fan ska Avitchi nämnas överallt. Gör lika mycket reklam för dom andra på listan isf. Nämn Avitchi när det är dax att presentera hans låt, det borde räcka med det,:mad:

Snart börjar julsångerna på radion så håll ut!

Förra året hade jag "ge mig mer jul" i huvet efter att ha lyssnat på vinyl. Varje gång jag satte på den kanalen kom den :crazy:.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 838
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
Hästvård Ni med äldre hästar, har era gamlingar några krämpor? Vilka krämpor tycker ni är acceptabelt att dom har, vart går gränsen för er? Rids...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 287
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar