Haha modernt vet ja väll inte men för typ 5 år sedan när dem kom hade alla "tanter" noja på dem dvs kvinnor över 50 (om man få säga så
) Sjukt fula men vist kan jag förstå att "damerna" tycker det är praktiskt när dem bara ska springa på affären. Tyvärr kommer även förskolepedagogerna i dessa och då är det dags att i ifrågasätta hur dem hade tänkt sköta sitt jobb den dagen. Alternativen brukar vara ha barnen inne eller enbart observera barnen när dem är ute för åka pulka, gräva kojor och springa med barnen är ju något opraktiskt i tjol men ur denna synvinkel gäller väl samma när pedagogerna på sommarn kommer i kort tjol och högklackat
Näh tacka vet jag täckbyxor som är både snyggare och betydligt mer praktiskt för den som faktist vill leva och ha roligt ute även på vintrarna men för mormor som är 70+, har opererat knäna och inte har andra mål än att ta sig mellan huset och bilen eller stå still och kolla på lekande barnbarn så är det en extremt bra grej.
På senare år har jag sätt minitäcktjol också och inte heller de är min grej men kan kanske hindra en och annan tonåring från att få urinvägsinfektion