Byta batteri till fjärrlåset på bilen

Sv: Byta batteri till fjärrlåset på bilen

:D

Det gäller nog mest bilverkstäder. Dem litar jag sällan på, i synnerhet inte Fina Märkesverkstan.

:D

Det gäller nog mest bilverkstäder. Dem litar jag sällan på, i synnerhet inte Fina Märkesverkstan.

En märkesverkstad hatar mig så innerligt så dom säljer inte ens reservdelar till mig. :rofl:

Verkaren där ljög om att det inte finns ett filter i en automatlåda så när jag hade bytt filtret (köptes på en stor automatlåderenoveringsfirma) torkade jag av gamla filtret, la det i en ziplockpåse och åkte upp till märkesverkstan och gav det till verkarn på fikarasten med ett "nu kan du ju rama in det och hänga det på väggen så du inte glömmer att det finns filter i automatlådor också". ;)

Gissa om resten av personalen (utom chefen) trackat honom för det. :devil:

Exakt, lika långt som härifrån och gå sta och ställ dig. :p

När jag hade en -96 Range Rover så fick man faktiskt byta batteriet själv! (Kors i taket med tanke på att jag fick lämna in den för ALLT annat). Hursomhelst så bytte jag batteriet i nyckeln och fick sedan för att koda in nyckeln köra elfönsten ett och ett ner i botten och sedan upp direkt igen. Stabilt :D

Ska komma ihåg det där med fönstren om det inte funkar för mig:D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 124
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 100
Senast: Blyger
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 894
Senast: Nixehen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka