Byta batteri till fjärrlåset på bilen

Sv: Byta batteri till fjärrlåset på bilen

:D

Det gäller nog mest bilverkstäder. Dem litar jag sällan på, i synnerhet inte Fina Märkesverkstan.

:D

Det gäller nog mest bilverkstäder. Dem litar jag sällan på, i synnerhet inte Fina Märkesverkstan.

En märkesverkstad hatar mig så innerligt så dom säljer inte ens reservdelar till mig. :rofl:

Verkaren där ljög om att det inte finns ett filter i en automatlåda så när jag hade bytt filtret (köptes på en stor automatlåderenoveringsfirma) torkade jag av gamla filtret, la det i en ziplockpåse och åkte upp till märkesverkstan och gav det till verkarn på fikarasten med ett "nu kan du ju rama in det och hänga det på väggen så du inte glömmer att det finns filter i automatlådor också". ;)

Gissa om resten av personalen (utom chefen) trackat honom för det. :devil:

Exakt, lika långt som härifrån och gå sta och ställ dig. :p

När jag hade en -96 Range Rover så fick man faktiskt byta batteriet själv! (Kors i taket med tanke på att jag fick lämna in den för ALLT annat). Hursomhelst så bytte jag batteriet i nyckeln och fick sedan för att koda in nyckeln köra elfönsten ett och ett ner i botten och sedan upp direkt igen. Stabilt :D

Ska komma ihåg det där med fönstren om det inte funkar för mig:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 780
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 642
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 230
Senast: Johanna1988
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 523
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10