Vad är du INTE rädd för?

Sv: Vad är du INTE rädd för?

kl

Gynekolog har jag aldrig varit hos, men tandläkarskräck har jag inte.
Jag tycker det är skönt när dem pillar runt i truten på mig, nästan så att jag somnar!:D

Att stå upp för mig, som Ramonaskrev, och även i vissa situationer för andra, är jag inte eller rädd för.

Jag är inte rädd för spindlar, maskar , ormar eller typ getingar ..jag är lite klen hos tandläkaren men f.ö är jag väldigt lite rädd av mig

att föda barn var kul

Jag va inte rädd för att föda barn. Jag blev rädd:o

Jag är inte rädd att gå ut i mörker själv. När det låter nere i källaren eller på vår loge går jag ut och kollar vad som låter medans mina gäster står livrädda inne och är redo att ringa polisen:D. Även efter skräckisar så kan jag gå ut. I min bekantskap är jag ensam med att vara orädd för sånt tror jag.
Har många gånger fått frågan om jag tycker det är obehagligt för dom skulle aaaaldrig bosätta sej som mej och klara av att leva såhär.. Och då bor jag inte så fasligt utanför ändå..

Jag är inte rädd för konflikter och jag är inte rädd för att arbeta ;)

Jag är inte orolig för att vara ensam ens hela julhelgen om det är så. Gillar tandläkaren och all sjukvård. Föda barn var toppen! Jag är inte rädd för kryp ormar eller råttor. Pratar gärna inför folk och kan tycka att en konflikt KAN vara rolig. Är inte rädd för att testa okända piller etc utan tycker det är spännande. Smärta är ofta mysigt iallafall vissa sorter. Tycker heller inte det är pinsamt eller jobbigt att ha sex när andra skulle rodna ihjäl sig, tycker det skulle vara tusen gånger mer skämmigt att toadörren åkte upp av misstag.
Har varit extremt dumdristig i många år när det gäller att träffa nya bekanta för hemliga skojiga lekar men ändrat mig sedan jag läst varenda dom som ligger utlagd på Svenska mord.se sidan och insett att jag lika gärna kunde dött.

Jag är inte så rädd för konflikter eller att vara "obekväm". Jag är helt enkelt ganska van vid att folk inte är så förtjusta i mig, att det inte längre spelar mig så stor roll. Det är klart att är det en väldigt infekterad konflikt eller situationer där man inte har något stöd någonstans ifrån alls så blir det jobbigt. Men jag är ändå ganska lugn med det.

Jag är inte rädd för höjder.
Jag har ju ingen större lust att trilla och slå ihjäl mig, så jag iakttar rimlig försiktighet när jag befinner mig på höga platser, men jag har nada anlag för svindel och jag äääälskar att befinna mig högt uppe och se långt. Bergstoppar, höga byggnader, broar, flygplan... Jag tror att jag egentligen borde ha fötts med vingar. I brist på sådana tänker jag ta fallskärmscert när jag får tid och pengar över.

Jag är INTE rädd för att bli avlyssnad! Inte heller för att bli "spionerad" på eller filmad! Visst, det kanske inte skulle vara så kul att se, eller höra, men jag bryr mig inte. Det är för att jag har blivit mycket mindre fåfäng. Egentligen så skulle det vara roligt om man skulle bli utsatt för utpressning, genom att hota med att, typ, du är med på film i en situation som du själv har uppfattat som privat, skicka oss en miljon kronor, annars ska vi visa filmen på nyheterna! Då skulle jag säga, ja, det ska jag genast göra. ELLER!? Jag kanske går ut i stallet och fyller en konsumkasche med hästlortar (och sågspån) också skickar jag DET!

kl*

Jag är inte rädd för vapen. Detta ska dock inte blandas ihop med respekt, Respekt har jag för vapen men är inte alls rädd för dom.
Syftar på hantering, skjutningar och liknande, sen är det ju självklart att jag hade blivit rädd om ngn hotat/siktat emot mej, men själva vapnet skrämmer mej inte, snarare människan bakom O_o

Jag är inte rädd för att ta kontakt och prata med nya människor, varesig det gäller att stanna någon på gatan för att fråga om vägen eller få igång ett samtal och lära känna nytt folk på fester, jobb etc.

Jag är inte höjdrädd.

KL
Jag är inte rädd för att vara obekväm och stå upp för mig själv eller andra. Jag är inte rädd för konflikter. Jag är inte rädd för att gråta offentligt. Jag är aldrig rädd på hästryggen. Jag är inte rädd för att få ont i själen. Jag är inte rädd för att åka till en annan världsdel med en okänd man (som FannyN rekommenderar ;) ), jag är inte rädd för att vara rädd och vågar därför göra sånt jag är rädd för :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Fibusen
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 842
Senast: Oh_really
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 411
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama