Sv: Godaste (köpes)pepparkakan?
Håller med!
Annas Mandel, tycker jag är godast.
Håller med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annas Mandel, tycker jag är godast.
kl
Gillar i stort sett bara dom jag bakar, annars duger Annas pepparkakor.
När jag var yngre brukade jag frossa i dom pepparkakorna på påse som är formade som tomtar och snögubbar, ganska små. Någon som vet vilka jag menar? Jag har glömt vad dom heter
KL
När tösen var liten var vi på kolmården och där hade Annas ett litet hus där barn kunde få baka pepparkakor.
Hon fick med sig kakorna i en påse och på den stod "Inget doftar som Mor Annas bak"
Jag kopierade påsen och satte anonymt upp på dörren hos illustratören Anna på jobbet. Eftersom hon hade lika dålig humor som jag fnissades det väldigt...
Jag vet inte heller vad dem hette, men jag frossade också dem som liten. Finns de kvar tro?
Annas Mandel, tycker jag är godast. Men så älskar jag pepparkakor med mandel i också!
Gud, så sugen jag blev
KL
När tösen var liten var vi på kolmården och där hade Annas ett litet hus där barn kunde få baka pepparkakor.
Hon fick med sig kakorna i en påse och på den stod "Inget doftar som Mor Annas bak"
Jag kopierade påsen och satte anonymt upp på dörren hos illustratören Anna på jobbet. Eftersom hon hade lika dålig humor som jag fnissades det väldigt...
Jag provade att googla utan större lycka
Hittade en tråd på annat forum där någon efterlyse liknande, i en röd tomteformad påse. Kan dom ha varit i en sådan påse? Jag har för mig det nu när jag tänker på det.
Någon som vet vilka jag menar?
Ganska små pepparkakor, inte supertunna. Formade som tomte, snögubbe mm, dom hade som små linjer på sig som formade ansikte osv. Antagligen i en tomteformad påse? Dom var iaf inte på burk!
Men det var väl pågens?