Flervägsstopp???

Sv: Flervägsstopp???

Flervägsstopp är jättevanligt i t ex USA och där tyckte jag det funkade jättebra. Mycket bättre än t ex högerregeln, som många ändå struntar i eller missar att den gäller.

Har har man inte hogerregel ... atminstone inte i nagon av de stater dar jag bott. I USA och aven Kanada satter man ut skyltar for vajningsplikt i stallet for att anvanda sig av hogerregel.

Det här är ju standardregel för korsningar i USA. Det verkar fungera där.

Det funkar superbra ... men vi kan ju ocksa svanga hoger mot rott som ocksa fungerar jattebra.;)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa...
2
Svar
22
· Visningar
3 339
Senast: Qelina
·
Relationer Min bror är ett par år äldre än mig, närmare 40. Kortfattat så har vi alla en dålig relation med vår far och min bror var retad/mobbad...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 777
Senast: Pyrite
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 957
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama