Brist på kläder knäcker.

Sv: Brist på kläder knäcker.

Är det att du tycker dem är fula på bild?
Eller är det att dem är fula på dig?

Jag har många kläder och skor som är rent av fula på galgen och ser ut som ehh ska du ta på dig det där?

Men på kroppen och i rätt sammanhang blir det fint, men för att veta det måste man ju prova.
Fler än en gång har jag ändrat uppfattning efter att ha provat både kläder och skor på.

Efter att ha tränat en del så vet jag ju vilka skor/kläder som jag brukar tycka är fula för ögat men snyggt på och vise versa.

Det där är mitt problem! Jag tycker att det ser fult ut på galgen, men egentligen är det snyggt när det sitter på kroppen! Men jag vågar inte prova ens eftersom det ser fult ut när det hänger där!:p:banghead:

Eftersom du länkade till den förutsatte jag att du ville visa bilden direkt ifrån FB. Då förklarade jag hur du kunde göra.

Att klistra in på skrivbordet fungerar inte alls utan vill du lägga in en bild kan du alltid starta ett konto på till exempel Photobucket.

Med stövlar är problemet att jag har små fötter och stora vader så det är svårt att få tag i. Har ett par "kängstövlar" som funkar till typ tights och en lite "grövre" klänning/tunika men annars är det skitsvårt att hitta rätt skor tycker jag.

Jag har också det, Timberland har ngra modeller som funkar.

Jag har insett att det är när jag vill vara lite mer välklädd som jag inte har kläder samt att jag saknar kläder med "färg".
Jeans behöver jag inte köpa såvida jag inte så
springer på några som är extra. Däremot något par byxor med färg vore kul.
Skor behövs!

Hmm lite varstans höll jag på att säga, men det kanske inte är så. De har egna affärer här och var. Deras hemsida går nog att handla på, men då kan man ju inte prova.

Nilsson shoes är väl en stor kedja, de verkar faktiskt ha enstaka, men inte de stövlar jag fastnat mest för (däremot har de knähöga kängor med snörning som är jättesnygga.)

Googla närmsta större ort, återförsäljare Timberland.

Jag har shoppat! Celines nya skiva:) Men också kläder. Röda halvtighta jeans på Monki. Ett finare linne, en top och en "blus" utan knäppning på Vila. Skor på Skorett. Två träningslinne och ett vardagslinne på strumpor med prickar på HM. Två toppar och en tröja med dragkedja på Stadium. Skulle väl egentligen ha haft lite färgade tunikor men jag är ganska nöjd med mig själv. Framförallt för att jag inte blev negativ en enda gång:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka