Nedräkning till Jul 2013!

Sv: Nedräkning till Jul 2013!

*kl*

Idag är det tredje advent. Och bara 9 korta dagar kvar till Julafton 2013. :)

Jag har inte köpt en enda julklapp ännu. Är jag ensam om denna skam? :o

Ser inget skamligt alls i det, jag har inte heller köpt några och kommer inte göra det. Jag sitter själv på julen och mitt ev besök kommer efter istället, så ev "julklappar" införskaffas sen isf om det kommer några syskonbarn.

Jag är så glad!!!
Jag hittade en annons på en mini-cross bara ett stenkast hemifrån - sjuuuuuukt billigt.
Sonen har det på sin "önskelista med saker som är för dyra eller omöjliga att få, men önska kan man alltid..."
Jo han har en sån lista, han är ruskigt medveten om pengars värde :o

Iallafall så har jag varit och köpt den - julklappen med stort J :banana:
Sen hur man slår in en cross i ett paket och stuvar in den under granen blir ett äventyr bara det... :D

Vi köper inga julklappar.

Tveksamt om vi ens firar i år. Det blir bara förväntningar och nä.

Gör en skattjakt med ledtrådar åt honom? Ta en bild på crossen som du skriver ut och klipper sönder. Första biten slår du in i paket tillsammans med en ledtråd till var nästa pusselbit finns, osv tills han fått alla pusselbitar. När han då lyckats pussla ihop bilden så får han öppna dörren till förrådet där crossen står eller nåt sånt :)

Idag är det fjärde advent och vi det sista ljuset i staken har tänt. :)

Bara två dagar kvar! Dan före dan före dopparedan! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 269
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 224
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka