Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag tror jag gör olika varje gång, med varierande resultat. Jag vill veta hur man "ska" göra, traditionellt italienskt liksom? Så, hur...
Svar
17
· Visningar
51 546
Senast: Araminta
·
Äldre Ja, vad hittar ni på just nu? Jag är lite uttråkad. Jag skriver på en rapport som ska in i kväll. Jag kollar lagarna jag nämner i...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 340
Senast: hagel
·
Äldre Då var det dags igen! Julsakerna ska ner i lådor och upp på vinden. Själv har jag sunkiga kartonger från 1900-talet som knappt går upp...
Svar
5
· Visningar
1 448
Äldre När jag mms-ar en bild till en god vän som har android - kan han då verkligen inte zooma i bilden utan att först spara den? Han påstår...
Svar
11
· Visningar
621
Senast: mandalaki
·
Äldre Vet att det finns miljoner såna här trådar men ingen passade in på min situation ;) Min pappa fyller 53 år den 24 januari. Han äger...
Svar
13
· Visningar
1 251
Senast: Ponsse
·
Äldre Funderar lite bara... Hur fungerar det med ersättning till artisterna som har sina låtar på Spotify? Får de några kronor eller ören...
Svar
14
· Visningar
1 223
Senast: ameo
·
Äldre Det må låta lustigt men jag är inne i en period där jag läser noveller/ser på filmer om kärlek mellan kändisar och "vanliga" och undrar...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Twihard
·
Äldre Är lite möss i stallet, har lagt ut såna här stationer, med gift i, som de ska "krypa" in i. Ingen av "blocken" har ätits av. Såg nu...
2
Svar
28
· Visningar
34 791
Senast: Dana
·
Äldre Kan vi inte en gång för alla lära oss att skilja på de och dem? Kan ni inte använda de och dem på rätt ställen så skriv dom. DOM är...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
10 239
Senast: TomasN
·
Äldre Jag har ju hela tiden hävdat att man måste ta debatten med SD. Att köra grundskoleleken, den att frysa ut enskilda eller individer...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 799
Äldre Vad händer om personen inte hämtar ut det? Kan någon annan än den man skickar till hämta det?
Svar
1
· Visningar
761
Senast: qwerty
·
Äldre Såg just en TV-reklam om mascara, så här såg resultatet ut: VILL folk verkligen se ut sådär? Jag tycker det ser för jävligt ut...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
10 712
Senast: et_flickan
·
Äldre Håller på att lära mig franska och söker därför bra, franska serier. Med eller utan svensk text. Gillar det mesta, bara serien är...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: Anna-panna
·
Äldre Jag är i Oslo nu och lyssnade nyss på de norska nyheterna. Dalai lama ska komma på besök med anledning av att det var 25 år sedan han...
Svar
1
· Visningar
594
Äldre Jag skulle baka ett gäng biskvier till imorgon och tänkte prova ett nytt recept, det blev inte alls bra... Bottnarna flöt ut och blev ca...
Svar
8
· Visningar
1 477
Senast: Passion
·
Äldre Nu i veckan fick jag hem hyresavin från min hyresvärd och upptäckte att hyran var högre än den brukar vara. I det finstilta har hv...
Svar
4
· Visningar
1 567
Senast: Youmeoh
·
Äldre Alla har väl ett antal linnemodeller man prövat och älskat eller ratat!? Jag själv är på jakt efter något ett längre linne som går ner...
2
Svar
21
· Visningar
2 966
Senast: Passion
·
Äldre Jag tänkte börja cykla igen, men efter en lite underlig händelse för några år sen som vissa kanske kommer ihåg, så vill jag ha cykeln...
Svar
6
· Visningar
3 026
Senast: terwa
·
Äldre Vi hade ju en sån här tråd för ett tag sedan, men den verkar ha försvunnit? Jag behöver ha en billig månad. Ja, både behöver och...
2
Svar
22
· Visningar
2 321
Senast: bettysmatte
·
Äldre Fick anmärkning och ombesiktning på bilen. Ett av felen var Felaktig, diffus, ljusbild, halvljus, höger fram. VAD är detta och hur...
Svar
6
· Visningar
4 546
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama