Sv: Vad gör ni?
Något för en skånsk Buketräff, kanske?
Något för en skånsk Buketräff, kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Willys har i alla fall, annars vet jag inte.
Finns på Coop på våran ort
I resultatet skriver du just precis den fakta som du kommit fram till. I slutsatsen lägger du in egen diskussion och åsikter.
*kl*
Just nu tittar jag på Så ska det låta och funderar på hur jag ska lägga upp morgondagen. Att behöva ha dotra hemma från dagis ändrar planeringen en aning
Fyllde kycklingen med mögelost och det blev katastrof - för skarp ost.
Fläskfilé ska bara skäras i 2-3 centimeters medaljonger och saltas o peppras. Sen stekas så dom precis "går färdigt" när dom tas ur stekpannan. Sen god sås till av valfri sort.
I resultatet ska det inte finnas någon diskussion runt resultaten eller tolkning av dem. Det sker sedan i analysen och slutsatsen.
Tänk
resultat = så här många står i kö
Analys = varför ser det ut så
Slutsats = en diskussion runt analysen och resultat där du lägger in dina egna slutsatser runt varför det ser ut som det gör och även kan presentera förslag på lösningar.
Och ja, det blir en hel del upprepningar!
Alltså, förlåt! Jag ska inte ge mig på några akademiska försök när gravidhjärna de luxe slagit till
Glöm vad jag skrev...
Igår åkte vi 120milmoch hämtade en ponny, kom hem vid 7.30 imorse. Då vattnade och matade vi flocken, sen sov vi middag.
Har plogat, skottat, mockat transport och stall, städat ur bilen och vattnat och matat ponnyerna igen.
Sen sov vi lite till.
Nu tittar vi på varsin serie och lyssnar på snöovädret. Syns varken att vi plogat eller skottat
Sitter i soffan och har precis beställt hem en crosstrainer, så efterlängtat! Idag har varit en riktig träningsdag med både simning och gym i förmiddags och sen en mils pw efter middagen. Så jag är värd en stund i soffan nu. Innan jag går och lägger mig måste jag dock hinna skicka iväg några jobbmail och lämna in min uppsats på juridiken, sen blir det väl ett samtal till killen också..