Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis bytt om och ska åka till gymmet för att köra ett spinpass. Sen ska jag göra spinpasset ogjort med en fredagspizza.
Pluggar. Har tenta på fredag och har inte alls läst så mycket som jag borde... Tänkte börja i förmiddags men var ute och gick och sen lagade jag mat, tvättade ett par tvättar... allt utom det jag skulle göra.
Så nu sitter jag här och läser en tjock bok och sammanfattar samtidigt. Det är så dödens trist (trots att ämnet är intressant) så jag måste slösurfa lite då och då för att hålla mig vaken.
Mannen städar ut julen för att jag ska få läsro så jag får inte pausa för mycket.
Har plockat undan dom sista julsakerna. Hu vad tom det blev. Vi unnade oss fläskfilé idag som kompensation för den inte alls goda kyckling jag gjorde till nyår - hu för den också.
Förvirrad blev jag!
*KL*
Jag packar för att åka till Luleå, lagar mat och roar bonusbarnen.
Mår inte speciellt bra, en jäkla förkylning som inte vill gå över. Men nu har jag verkligen inte tid för den så hoppas att den försvinner väldigt snart.
Det är alltså brittisk "christmas cake", denna sort
http://britishfood.about.com/od/christmasrecipes/r/xmascake.htm
Jag är ensam om att tycka om den i min familj, förr så gjorde jag en varje år men fick slänga det mesta för att det var bara jag som åt. Så jag tar varje chans jag får att äta den
En supergod kaka som hon hade gjort själv, det var en hel flaska konjak i den
Jag ligger på soffan med diverse graviditetskrämpor och funderar på om man kan få ut bebisen snabbare på något sätt 5 veckor till beräknad förlossning känns som en evighet!
Annars väntar jag mest på att mannen ska komma hem från fotbollsträning så vi kan laga middag ihop
Surfar runt på nätet (buke och fb) medan jag funderar på livet i allmänhet. När det är dags för barn, när allt ska bli bra igen och vi kan få leva utan att saker och tinga kommer emellan.
Vid sånna här tillfällen saknar jag att jag inte dricker kaffe! Kaffe luktar dessutom gott, så jag borde börja med plugg-kaffe! Jag gillar cappucino men min mage tål verkligen inte kaffe så det hade inte blivit mycket gjort om jag druckit kaffe....
Fredag, söndag, onsdag... Alla dagar är likadana nu när jag pluggar.
Ja, vad hittar ni på just nu?
Har lovat att göra en folder åt en förening jag är med i så nu började jag göra en mall i indesign. Konstaterar att jag lyckats glömma det mesta under de 18 månaderna som gått sedan jag använda det sist...
Jag dricker te! Starkt engelskt te, PG tips, hur många stora muggar som helst! Plugg-te är perfekt!
Har precis kommit in efter att ha skottat sisådär femton ton snö. Ont överallt och genomsvett - men det känns så bra!
Ska äta en omelett och sedan ta itu med tentaskrivande. Det sistnämnda däremot känns inte kul fast att det är intressant egentligen. Men det har blivit för mycket stillasittande det senaste halvåret. Ska inte jobba heltid och studera på halvfart igen. Hellre snöskottande på halvfart!
Svåra frågor. Jag tror inte de har några självklara svar heller!
Nä, det är väl tyvärr så. En dag i sänder - det har blivit familjens motto.
Nu funderar jag och sambon på om vi inte ska klä på oss ordentligt med reflexer och ge oss ut på en mörkertur i skogen med hundarna. Snö, frisk luft och glada hundar brukar dra upp humöret även om det bara är för en kortare stund.