Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Funderar på att göra lite grekiskt idag. Brukar väldigt sällan göra köttbullar och färsbiffar, men tänkte att lammfärsbiffar med fetaost...
Svar
18
· Visningar
2 168
Senast: hier
·
Äldre Hej! Fick parkeringsböter idag för första gången. Jag medger att jag parkerade fel, och det är rätt reg.nr på bilen samt fabrikat...
Svar
16
· Visningar
6 003
Senast: LillaMy84
·
Äldre http://www.pitea-tidningen.se/alvsbyn/en-mangd-veteranfordon-blev-lagornas-rov-8196596-default.aspx Gamla fina bilar som någon säkert...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: Mia_R
·
Äldre Hoppar in från ungdom. Är sugen på att baka bröd men har aldrig gjort det förut. Har ni några enkla och goda brödrecept att dela med...
Svar
3
· Visningar
613
Svar
10
· Visningar
1 598
Senast: lizan
·
Äldre Ja som rubriken lyder behöver jag hitta en julklapp till min morfar. Han har haft halvblodsuppfödning halva livet och älskar allt som...
Svar
19
· Visningar
2 166
Äldre I min kommun finns en klubb som heter ungefär "Ustads handbollspojkar". Det är kommunens enda klubb inom den sporten, och den får bidrag...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 990
Senast: lulski
·
Äldre Anonym användare för säkerhets skull, skulle någon veta vem jag är ber jag tacksamt att ni håller detta hemligt. Jag är en ung kvinna...
Svar
9
· Visningar
1 559
Senast: weekend
·
Äldre För några dagar sen såg jag en reklambild på någon internetsida där det stod att någon företag sålde ut nikeskor från 19 kr. Dum som jag...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: Saeta
·
Äldre ... att under överskådlig tid få arrangera ett OS, sade den besvikna OS-lobbyn. Inte att det var Sveriges sista chans... Man skulle...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: golit
·
Äldre Min mobil verkar äta minne. Trots att jag laddar hela nätterna är mobilen inte fulladdad på morgonen. Och batteriet räcker inte hela...
Svar
11
· Visningar
918
Äldre Knasig fråga kanske, men det är helt nytt för mig.... Har förvisso varit skild i en massa år, och barnen har mestadels bott hos mig...
2
Svar
32
· Visningar
3 151
Senast: honung
·
Äldre Flytta gärna om den ligger fel. Nåja. Min mor fyller snart 65 och då vill pappa ge henne en resa (och då ska jag följa med som...
Svar
6
· Visningar
600
Äldre Nån som kan hjälpa med översättning med vad "bankkontonummer" är på finska, samt vad finska motsvarigheten till clearingnummer är? Tack!
Svar
3
· Visningar
1 316
Senast: tott
·
Äldre Hej. Jag har en fundering som någon av er kanske kan hjälpa mig med. Jag är absolut inte inblandad i det jag ska skriva om. Det har...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: _Viva_
·
Äldre När de nya pendeltågen kom så tyckte jag varje gång jag åkte att de luktade häst/stall/marsvin/kanin. Nu har SL fått nya tvärbanor...
Svar
11
· Visningar
4 312
Äldre När är det dags för socialen att rycka in? Är det när barnet inte mår bra och inte vill gå till skolan och inte har velat på väldigt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 412
Senast: Görel
·
Äldre Köpte ett par lådor älgkött( kalv) för ett tag sedan, och i lådorna är det väldigt varierade bitar. På en av bitarna står det biff...
Svar
4
· Visningar
860
Äldre ...är lättast att skala? Varma eller kalla? Nu är jag ute efter där skalet släpper lättas, då jag alltid tycks få med mig av äggvitan...
Svar
18
· Visningar
3 123
Senast: Blueberry
·
Äldre Okej, nu lät det dramatiskt. Min identitet sitter litegrann i mitt långa hår. Jag får för mig att jag skulle vara jätteful om jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
10 281
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar