Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja i många många år sen hade jag ett nick som Melvin från början hette forumet inte ens Bukefalos men jag har min själ glömt vad det...
Svar
13
· Visningar
1 640
Senast: tanten
·
Äldre Anonymt nick. Jaha. Då gick det inte tillslut. Har haft en ekonomisk kris sedan 8 månader tillbaka pga olika omständigheter. Har...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
18 947
Senast: Meggan
·
Äldre I bland när jag är och simmar så känns vattnet väldigt tungt att ta sig fram i. Vad beror detta på?
Svar
6
· Visningar
877
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Läste i en tråd på Ungdom om bröstförstoring, där det nämndes att en c-kupa inte alltid är gigantisk och likaså inte heller d. Jag som...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 090
Svar
2
· Visningar
627
Senast: Lavine
·
Äldre En bild som man lagt upp där som man sedan vill ändra plats på hur gör man det?
Svar
1
· Visningar
462
Senast: MM
·
Äldre Som något av en spin-off på boktråden och för att jag är sugen på tips om bra tidskrifter: Vilka tidskrifter eller magasin läser ni...
Svar
13
· Visningar
771
Äldre Ngn som har tips på bra hörlurar att träna med? Löptränar och vill gärna ha lite musik att springa till men de vanliga modellerna hoppar...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: Amk
·
Äldre Såg en trailer för länge sen om ett samhälle där man bara få ha en egenskap om något. Har man fler blir man någon slags "fiende"...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: Moonwalk
·
Äldre Det ar faktiskt nagot jag funderat pa redan innan traden i fraga appropa uttalanden om grannar som stor och kyla och att man inte...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 724
Senast: Rumpnissen
·
Äldre Som rubriken säger, det skulle vara intressant att veta hur Buke-folk bor. Är det lägenhet? Villa? Gård? Hyres- eller bostadsrätt? Hos...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 256
Senast: McFlurry
·
Äldre Har just fått olika menyförslag till en konferns vi ska åka på. Förslaget har ungefär 12 särskrivningar och minst fyra stavfel. Jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 502
Senast: hastflicka
·
Äldre Jag tar examen den 13:e februari och mina föräldrar vill gärna ge mig något fint i examenspresent. Tanken var att jag skulle få en...
2
Svar
23
· Visningar
18 160
Senast: MiniLi
·
Äldre På senaste tiden har jag i flera TV-serier sett "kontorsklädda" kvinnor i vit blus med stickad väst över, en västmodell som mer ser ut...
Svar
13
· Visningar
2 398
Senast: Daff
·
Äldre Slökollar lite på tonårsbossen och åh vad jag blev kär i deras leopardstolar! Finns sådana att köpa någonstans eller har dom klätt...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: bambi82
·
Äldre Tips på vart man kan åka om man vill på en solsemester i Mars månad? Länder/ställen ni kan rekommendera? (Max 6 h flyg från Sverige).
Svar
6
· Visningar
985
Äldre Jag läser sällan nöjes & skvallersidorna, men bläddrar ju förbi rubrikerna. Kan någon förklara för mig vad som händer Nigella Lawson...
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: mino
·
Äldre Mina föräldrar funderar på att byta bil inom en snar framtid. Då detta sammanfaller med att jag tänkte börja övningsköra gör att bilen...
Svar
18
· Visningar
3 987
Senast: MiniLi
·
Äldre Är det viktigt att ha en personförsäkring? Försöker läsa mig till på försäkringsbolagens hemsidor men alla deras försäkringar är ju...
Svar
10
· Visningar
1 014
Senast: swemale
·
Äldre Jag har just tonat mitt misslyckat blekta hår rött, och det blev en jättefin färg, som tur var! Men jag vill ju ha kvar den också, och...
Svar
1
· Visningar
579

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka