Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2-3 ggr/d.
Har alltid trott jag varit ensam om att känna så
Jag duschar 3-4 gånger i veckan "för att jag måste". Hatar att duscha! Duschar jag oftare så flippar min hy och håret, det går bara inte.
Jag har hemskt svårt att ta mig till duschen men det är å andra sidan lika svårt att ta mig därifrån
Jag har hemskt svårt att ta mig till duschen men det är å andra sidan lika svårt att ta mig därifrån
Hur ofta duschar ni?
Nu när jag läst igenom de flesta svar så kommer ni nog tycka att jag är jätteäcklig
Jag har de senaste veckorna mått skit och inte ens orkat ta mig till duschen, den första gången jag duschade efter kaoset började var två veckor. Därefter gick det en vecka. Nu ska väl detta inte rekommenderas, men vad min hud och mitt hår har mått så mycket bättre. Jag har inte tvättat håret med schampo på säkert över en månad, utan använder torrschampo och bara sköljer ur med vatten när jag väl har duschat. Kanske fortsätter så här när jag orkar mig ut i livet igen. Just nu ligger jag bara på soffan och behöver inte vara så ren
Men som sagt, att minska på duschandet gjorde att mina eksem på armarna försvann och håret är inte alls lika slitet längre.