Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grymt bra jobbat! Och extra guldstjärna för uthållighet och bra minneNu har jag gått runt 13 sjöar! De flesta i Värnamotrakten, men även 2 i Borås. Runt de flesta sjöarna har jag haft sällskap av mamma och/eller pappa.
Haha, ja alltså den här tråden förpassade jag till något utrymme långt bak i hjärnan allteftersom pandemin tog tag om oss ordentligt! Men när jag tittar tillbaka så kan jag faktiskt konstatera att jag gjort alla de där sakerna som jag ville göra, bara under lite olika månader - eller under alla årets månader vad gäller flera av punkterna!Kul idé! Jag har upptäckt att jag blir väldigt motiverad av sådant här, så jag testar jag med!
Januari: Yoga innan läggdags minst två kvällar varje vecka.
Februari: Lösa minst ett korsord i veckan.
Mars: Facebook-fri. Total frånvaro från sociala medier funkar inte p.g.a mitt jobb, men just Facebook använder jag inte i tjänsten och det är dessutom den plattform jag personligen ogillar mest.
April: Minst 15 träningspass.
Maj: Inget godis.
Juni: Gå minst en "frivillig" promenad i veckan. Jag promenerar väldigt mycket i vardagen för att ta mig från A till B, men det innebär att jag ibland glömmer bort hur skönt det kan vara att bara gå för gåendets skull. Inget särskilt tempo eller mål, utan bara som ett sätt att rensa hjärnan lite.
Juli: Sallad till middag minst en dag i veckan. Jag känner ofta i slutet av sommaren att jag inte utnyttjat alla goda salladsrecept som finns ordentligt, så det här vore ju ett sätt att få ordning på den saken!
Augusti: Köpfri månad.
September: Yoga innan läggdags minst två kvällar varje vecka. Upprepar januaris utmaning här eftersom jag lär ha glömt allt vad yoga heter lagom till att vi når september
Oktober: Ge pengar till hemlösa på gatan åtminstone tre gånger (och innan någon säger något så vet jag att det finns bättre sätt att stödja på, vilket jag också redan gör med autogiro till en organisation).
November: Skapa någon slags hemgjord julklapp som jag kan ge bort till någon (jag tänker mig att det kan vara att jag gör lite lyxig granola, kokar egen glögg eller liknande).
December: Läsa minst tre böcker.