Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Gick idag in på internetbanken och la in räkningar, i samma veva kolla jag kommande händelser för att se total summan som blev denna...
Svar
10
· Visningar
2 232
Senast: ch791022
·
Äldre Är så galet trött på mitt satyg till hår. Det är långt (till skulderbladen ungefär), fruktansvärt slitet, ojämt och risigt. Bara...
2
Svar
26
· Visningar
11 959
Äldre Forkning och framsteg publicerar intressanta "nya" synpunkter och rön om kons och betesmarkens miljöpåverkan...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: vallhund
·
Äldre Jag provsmakade färskosten med smak av "fruktig curry" och tyckte att den var SUPERGOD, så nu står det två förpackningar i kylen och...
Svar
15
· Visningar
3 485
Senast: dpmatte
·
Äldre Hej! Har en snabb fråga angående hyfs och reson gällande present: Jag funderar på att ge min pojkvän (8,5 år tillsammans, ifall det...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: annakg
·
Äldre För att göra en lång historia lite kortare har jag de senaste veckorna testat lite olika högtalare med olika stereo/cd/ljudkällor hemma...
Svar
1
· Visningar
544
Senast: Tomas_S
·
Äldre Jag upptäckte nyss att jag har ett inlägg kvar till mitt tiotusende inlägg på detta forum. Så jag tänkte "NU måste jag skriva något...
Svar
19
· Visningar
1 420
Senast: LindgrenV
·
Äldre Ja, hur ska det lukta egentligen? Skulle tillaga en gryta idag och använde färsk kyckling. När jag öppnade förpackningen luktade det...
Svar
15
· Visningar
107 607
Senast: virra
·
Äldre Kan vi inte dela med oss lite av våra udda vanor så vi slipper känna oss så ensamma? :) Jag kan börja! * Jag måste sprita av min...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 263
Senast: Blueberry
·
Äldre Är det någon som har erfarenheter av att vara med i en bilpool? Hur mycket har ni kört? Är/var ni nöjda?
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Sassy
·
Äldre Kommer ni att se den med Lord och Lady Grabhem :)
Svar
6
· Visningar
1 138
Äldre Hej. Nu behöver jag lite akut hjälp känner jag. Vi ska säga upp vår lägenhet då vi ska flytta till en mindre so far so good. Problemet...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: MayGrace
·
Äldre Hej Jo, min S3 mini börjar ge med sig. Den kommer hålla ett tag till men börjar titta runt på annat utifall att. Men vet inte...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: NotlikeI
·
Äldre Jag vet att det fanns någon investeringstråd på ÄU förut, men jag kan inte hitta den nu. Jag gör här ett försök att starta en ny där vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Har ni något slags virusskydd i mobilen? Jag har sett att det finns några som är gratis, är de något att ladda hem?
Svar
4
· Visningar
672
Äldre Hej=) Här får man hjälp med det mesta. Jag beställde kläder för 4000 från ett företag,gomda juveler. Som jag skickade tillbaka pga...
2
Svar
24
· Visningar
4 659
Senast: Similitude
·
Äldre Hej, tappade min iPhone i snön och den funkar bra men inte mikrofonen tyvärr:( Så jag har tänkt att köpa en ny mobil (ska kanske ge bort...
Svar
6
· Visningar
719
Senast: Blueberry
·
Äldre Karln är på väg till New York och har suttit med sina kompisar på Arlanda i 6 timmar, han ringde just innan dom skulle gå på planet. Nu...
Svar
9
· Visningar
1 570
Senast: Zaga
·
Äldre Någon som hört uttrycket "hen är inte rädd för att frysa" i annat sammanhang än det bildliga? Vad betyder det? :confused: Jag...
Svar
3
· Visningar
739
Äldre Hej som rubriken lyder så har jag tappat min iPhone 4s i snön. Jag tappade den med undersidan alltså högtalaren, Mikrofonen och...
Svar
15
· Visningar
2 459
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama