Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har hittat en telefon som jag skulle vilja hitta ägaren till så han eller hon kan få tillbaka den. Men självklart är telefonen...
Svar
6
· Visningar
1 644
Senast: Zaafarah
·
Äldre I år fick vi ett ett set med köttknivar från jobbet, då jag bara äter kött på sommaren eller om jag blir bjuden så bad jag mamma sälja...
Svar
10
· Visningar
1 459
Senast: No1
·
Äldre Ja ni läste rätt, nu är det dags för Melodifestivalen igen! På lördag går deltävling 1 av stapeln i Malmö! :banana::banana::banana: Ni...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
11 397
Senast: AgentCarter
·
Äldre Är det någon som använder storytel i mobilen? Vad tycker ni? Vilken mobil använder ni? Fungerar det bra att ladda ner till...
2
Svar
25
· Visningar
5 774
Senast: ameo
·
Äldre Vad gör ni på era gemensamma semestrar med partnern? I år har jag och pojkvännen semester samtidigt, vilket vi inte haft innan pga...
Svar
17
· Visningar
2 068
Senast: Javan
·
Äldre Tips på det, någon? Egentligen har jag inga jättekrav. Jag behöver inte ha dusch, frukost eller annan lyx, men vill inte dela rum med...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Idas
·
Äldre Kanske en udda fråga såhär mitt i vintern men jag tänkte att jag skulle komma igång och simma igen. Vet att baddräkt är att föredra vid...
Svar
8
· Visningar
4 149
Senast: Mirre
·
Äldre Här har ni någit som fastnar direkt: Kolla in den här tjejen! Om ni tittar noga kanske ni ser någon ni känner igen också.
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: dobbis
·
  • Låst
Äldre Tråden kanske är felplacerad, finns redan en på Hund men jag tänkte att vi kunde ha en mer allmän tråd där inte bara hundarna...
16 17 18
Svar
349
· Visningar
28 984
Senast: tifo
·
Äldre Jag var precis nere i grovsoprummet i mitt hus för att kolla att det finns plats för ett par saker jag har tänkt ställa ner där imorgon...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 488
Senast: Enya
·
Äldre Jag är trött på vägföreningen som sköter grusvägen där jag bor. Eller inte sköter. Jag och barnen har gått de ynka 2 km ut till...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 271
Äldre Nu skulle man tydligen överträffa Van Damme och anlitade Zlatan. Själv tyckte jag att det var mer eller mindre en flopp. Jag fattade...
2
Svar
37
· Visningar
3 238
Senast: Niceperson
·
Äldre Hej! Den här tråden är nog placerad fel men viste inte vart den skulle vara annars... Jag bethöver akuta träningstips! Jag ligger 6 kg...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: sthu
·
Äldre Häromdagen blev jag erbjuden en gratis massage och det har jag väl egentligen inget emot. Det kunde vara trevligt. Haken är att hon som...
Svar
5
· Visningar
1 660
Senast: Magiana
·
Äldre ... att lägga ut namn, adress mm på en person som är misstänkt för ett brott, men inte dömd? Lagligt att dela såna upplysningar på t...
Svar
15
· Visningar
1 792
Senast: vallhund
·
Äldre Vad anser du är det bästa respektive sämsta med att vara "vuxen"? Skulle vara kul att veta. :D
2
Svar
26
· Visningar
2 000
Senast: Silkisif
·
Äldre En av våra medryttare kommer att flytta i vår och en av döttrarnas kompis har anmält sitt intresse. Dock så vet jag att pappan till...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: Sar
·
Äldre Min telefon håller på att ge upp andan så nu måste den bytas ut. Tyvärr har jag ingen koll alls på vad man ska välja. Tyvärr måste jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 941
Senast: Shaggy
·
Äldre Jag ska upp på anställningsintervju och företaget betalar resan. På vägen upp blir det flyg men på hemvägen blir det tåg och till sist...
Svar
3
· Visningar
547
Senast: Myzan87
·
Äldre För att göra en lång historia kort... Flyttade in häst i september, då var det lite saker som lovades (muntligt) att det skulle...
Svar
3
· Visningar
1 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka