Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Listan behöver förnyas. Ge mig era bästa power ballader. Engelska eller svenska. Titel och artist!
Svar
6
· Visningar
2 306
Senast: zarmino
·
Äldre Jag har en privat hyresvärd som sa att husdjur inte är tillåtna i lägenheterna, tänkte inte så mycket på det förutom att det är väldigt...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 340
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Finns det någon här som gör vloggar (alltså videoblogg)? Vad använder ni för utrustning isåfall? Vad pratar ni om och hur tycker ni...
2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Masqueradee
·
Äldre Det talas mycket om att HM skall ha barnarbetare i Pakistan. Söker jag på detta så hittar jag information som senast från 2007. Nu...
Svar
0
· Visningar
897
Senast: nexxa
·
Äldre Att man inte ska äta tigerräkor har jag hört och läst många gånger. Men nu var det någon som sa att dessa används i sushi? Har googlat...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 059
Senast: VLMF
·
Äldre Jag är världssämst på det här med att skicka saker med posten.. Jag har köpt två förpackningar Pocky som jag ska skicka till en vän...
Svar
5
· Visningar
5 147
Senast: MadicDomino
·
Äldre Jag har skottat, jag har ordnat med veden, jag har gått på promenad med katterna – men jag vill fortfarande vara utomhus. Vad kan man...
2
Svar
24
· Visningar
2 819
Senast: Fodong
·
Äldre Årets bönder BSF Nu har de släppt bilder på årets bönder och en kortare beskrivning av de...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
46 477
Senast: Xoya
·
Äldre Allvetande buke, finns det något bra sätt att sätta ihop en rad sånadär hyrmattor som är vanliga som entrémattor på företag? Mattorna...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Amha
·
Äldre Tänkte att Gnälltråden borde få en motsvarighet :) Likaväl som det kan vara skönt att få gnälla, så är det ju så härligt med de saker...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
18 881
Senast: Sonic76
·
Äldre Har harvat på med gamla linser och uråldriga glasögon för länge och unnade mej nya glasögon och nya linser före jul! :) Nu till...
Svar
17
· Visningar
16 855
Senast: Mim
·
Äldre Är precis hemkommen från de djupa bergsbyarna i Turkiet. Där kan jag ju säga att det luktade både det ena och det andra. Folk lever...
Svar
9
· Visningar
1 721
Senast: moiran
·
Äldre Jag känner mig som lantmusen som ska till stan med alla dumma frågor ;) Men iallafall, jag har hittat ett det finns ett antal...
Svar
3
· Visningar
1 320
Äldre Vad gör man i rom? Finns det något budget boende i centrala delen?
Svar
4
· Visningar
613
Senast: WBanna
·
Äldre Mitt gudbarn fyller 10 och enligt hans mamma så gillar han coola saker. Vad är coolt?
2
Svar
22
· Visningar
12 901
Senast: Lillagoajag
·
Äldre Ja som frågan i rubriken lyder, vart vänder man sig om man vill lära sig ett nytt språk? Det är inget jag behöver i yrke/utbildning utan...
Svar
5
· Visningar
651
Senast: svea
·
Äldre Ja, som rubriken säger, var tycker ni att gränsen går för att man kan säga att man har gamla föräldrar? Själv är jag, som mitt nick...
2
Svar
38
· Visningar
3 571
Senast: lovely_piff
·
Äldre Hej på er! Jag ska på galamiddag på ett slott i mars, närmare bestämt distansgalan där de bästa distansryttarna får pris och...
Svar
7
· Visningar
4 633
Senast: Noteca
·
Äldre Enda sedan jag varit liten har jag lidit av näsblod. Det bara börjar rinna. Just nu brukar det komma i perioder. Det brukar främst komma...
Svar
3
· Visningar
1 935
Senast: Malin_89
·
Äldre Finns det någon bukefalosare som använder rökelse? Har ni någon favoritsort? Är det något speciellt tillfälle ni använder era rökelser...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: MadicDomino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama