Vad är coolt för en 10-åring?

Sv: Vad är coolt för en 10-åring?

Skulle föreslå Lego men det hade du prickat in själv. ;)
Annars är det väldigt olika beroende på vilken del av landet man bor i har jag förstått på snacket på jobbet. En kollega som är mormor får köpa olika till barnbarn som är i samma ålder, den ena bor i söder och den andra i norr.:p Kommer inte just nu på vad.:o..

Själv brukar jag specificera mer när folk frågar vad barnen önska sej, det kan bli så "pinsamt" ifall ngn kommer med ngt som är "så ute" för barn är ju ärliga och visar vad de tycker!:D

Tror att nejlica har rätt, det är olagligt för personer under 18 att köpa och då får du inte ge dom heller.

På riktigt? Nä det tror jag inte ;). Inte när man som vuxen har köpt lotten.

Fast kan hålla med om att det kanske inte är så uppskaddad att få. Fick varje jul trisslotter när jag var liten. Ibland vann men oftast inte.

Fast det är väl just om en vuxen köper son det blir langning? ;)

Det borde i all rimlighet vara det. Det är olagligt för barnet att själv köpa, och barnet får inte hämta ut sitt ev. pris, så att det skulle vara lagligt bara en vuxen köper låter väldigt konstigt.

*KL*

Vad som är coolt är ju svårt att svara på, men kasnek lättare om man börjar i änden: vad är barnet intresserat av?

Liknande trådar

Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 108
Senast: EZMK
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: Elo
·
Fritid Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som...
Svar
18
· Visningar
547
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama