Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Har ni kört pepparsprayen än? Det är, hrm, intressant :D

*Kl*

Just nu är jag glad för att jag har ett så bra jobb! Pga överbemanning får vi inte så många timmar nu men jag har den här veckan lyckats få 52 timmar nattjänst. Dessutom är hälften av tiden vilande natt med full betalning :banana:

Har ni kört pepparsprayen än? Det är, hrm, intressant :D
Nä, den gör vi först på fredag! Imorgon är det batong-examination, jag är lite nervös faktiskt :o Jag har sån träningsvärk + lite öm efter alla skuldergrepp som tagits på mig så jag kan knappt lyfta armen!
OC'n känns mest jobbig för att man ska slå med batong och lyckas sätta på handfängsel med skiten i ögat :crazy::arghh:

*Kl*

Just nu är jag glad för att jag har ett så bra jobb! Pga överbemanning får vi inte så många timmar nu men jag har den här veckan lyckats få 52 timmar nattjänst. Dessutom är hälften av tiden vilande natt med full betalning :banana:

Åh, älskar vilande natt! Hade jag på förra jobbet (där jag fortfarande jobbar extra) och det känns rätt lyxigt ;)

Batong är kul så det kommer du klara fint. OC:n är inte så kul men åtminstone lite intressant att ha testat det. Förbered dig på att du kommer ha obehaget kvar hela dagen :crazy:
Jag som får blåmärken väldigt lätt ser alltid för jäklig ut efter övningar där jag får batongslag på mig, även när det är de inpaddade övningsbatongerna. Är jag på stranden eller dylikt så ser det rätt brutalt ut så jag undrar hur många som tror att jag blir misshandlad av min (obefintlige) make :eek:

Det ÄR verkligen lyxigt. Ligger nu i rutig pyjamas i sängen (egna, lila sängkläder) och kollar på fotboll. Det känns nästan inte ens som ett jobb :p

Batong är kul så det kommer du klara fint. OC:n är inte så kul men åtminstone lite intressant att ha testat det. Förbered dig på att du kommer ha obehaget kvar hela dagen :crazy:
Jag som får blåmärken väldigt lätt ser alltid för jäklig ut efter övningar där jag får batongslag på mig, även när det är de inpaddade övningsbatongerna. Är jag på stranden eller dylikt så ser det rätt brutalt ut så jag undrar hur många som tror att jag blir misshandlad av min (obefintlige) make :eek:

Det ÄR verkligen lyxigt. Ligger nu i rutig pyjamas i sängen (egna, lila sängkläder) och kollar på fotboll. Det känns nästan inte ens som ett jobb :p

Ska vi byta jobb?? :D :p

*kl
Imorse var äntligen gravtestet negativt så nu blir det ägglossningsstickor och nytt försök! Känns visserligen lite drygt men det är som det är.

Nu är klockan strax efter 6 och jag har varit uppe en halvtimme så visst, just nu skulle ett byte vara okej :p Men ikväll när jag återigen får gå och lägga mig på arbetstid så kommer jag ångra mig ;)

kl
på att jag nu vet att jag kommer få tillsvidareanställning på stället efter mitt nystartsjobb går ut i juli :banana::bump:

Idag börjar mitt nya bättre, gladare och positivare liv. Ut med alla gamla unkna och nedtryckande känslor som någon planterat i mitt huvud och in med nya friska känslor och energi..

Heja mig!!

Batongeriet gick bra, jag får numera bära batong i tjänst :D Jag har också blåmärken överallt, fast mest efter alla grepp och handfängsel. Ett snyggt armband av blåmärken runt ena handleden, bla. :p

Hehe jag vet känslan, på mitt förra jobb kom man lagom till maten, sen fika på kvällen och lite lugnt tv-tittande innan man gick och la sig. Verkligen inget ansträngande ;)

Verkligen heja dig! :) Vad skönt att du känner så! :)

Bra jobbat! Bara OC:n att se fram emot nu då ;)

Efter en upploppsövning i somras hade jag ett handformat blåmärke på ena armen. Man såg fyra fingeravtryck på ena sidan av armen och tumavtrycket på den andra :rofl: Dessutom var båda knäna blåsvarta :D (Två dagar senare var jag på MVC för cellprov, barnmorskan tittade både på knäna och armen och hummade lite :p )

Verkligen heja dig! :) Vad skönt att du känner så! :)

Ja det är en befriande känsla, samtidigt som jag slåss mot att ångestklumpen (du vet den som är fylld med det där unkna) inte ska få ta mer plats nu. Det är på tiden att jag lever MITT liv som JAG vill och inte som andra vill.

Härligt!

Jag såg svansjön ikväll på Operan och den var helt fantastisk! Så är i ett slags rus över det just nu!

Haha ja greppmärken har jag också haft gott om :D

Jag lyckades sträcka en muskel eller nåt bak i rumpan det första jag gjorde idag när jag skulle gå ner på huk för att sätta på handfängsel, så jag kan knappt röra mig :banghead::crazy: Hoppas det släpper tills imorgon, annars får jag väl studsa runt haltandes som jag gjort idag :p Ser inte jättemycket fram emot imorgon, bara på att det ska vara över!

Och jag är glad för att en tenta som var underkänd råkade istället vara felräknad så det blev godkänt. Det är inte jag som är så duktig och pluggar dock, men jag gläder mig så med denna person.

Idag är jag glad för att jag gjorde en bra gärning. Tog med en uteliggare och handlade på Ica. Köpte lite mat, tandborste och tandkräm osv. Han blev verkligen jätteglad. Vilket gjorde min dag!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 801
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama