Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Enya - jag tycker bäst om den nedre hästbilden för den har naturligare färg.

För övrigt så är jag glad idag för att hyresvärden kostar på huset nya hängrännor och stuprör och nu är någon här och jobbar för fullt med att få dom på plats. Och så har jag fyndat en st Finlands vita ros, en pionbuske, flox och tulpanlök på plantrean för ett tag sedan och idag har jag planterat dom. Och imorgon e m ska jag träffa nå´n som jag fått kontakt med genom www.alternativ.nu - forumet. Alternativ är för folk som vill leva alternativt, miljövänligt, ha småskalig produktion osv. Mycket kunskapsutbyte och diskutioner om allt från hönshus till jordloppor.

För övrigt så är jag glad idag för att hyresvärden kostar på huset nya hängrännor och stuprör och nu är någon här och jobbar för fullt med att få dom på plats. Och så har jag fyndat en st Finlands vita ros, en pionbuske, flox och tulpanlök på plantrean för ett tag sedan och idag har jag planterat dom. Och imorgon e m ska jag träffa en trevlig karl som jag fått kontakt med genom www.alternativ.nu - forumet. Alternativ är för folk som vill leva alternativt, miljövänligt, ha småskalig produktion osv. Mycket kunskapsutbyte och diskutioner om allt från hönshus till jordloppor.
. Jag skriver karl och inte kille för han låter som "en riktig karl", en mogen person. Så det ska bli spännande.

*KL*

Jag är glad över att det gick bra att jobba i helgen. Hade många nya uppgifter och en väldigt lång dag men gjorde bara några småmissar som inte påverkade någon annan och gick lätt att rätta till i efterhand, så jag räknar det som ett väl utfört arbete! :D

Idag ska jag dels hälsa på min mormor och dels träffa kompisar, och däremellan ska jag jobba lite med ytterligare lite nya uppgifter. :)

Jag är glad för att MFF precis vunnit SM-guld!! :bump::banana:
Och att supportrarna faktiskt visade så pass stor disciplin att de backade igen efter missförståndet. Polisen har tydligen lite att lära ;)

Jag är glad för att jag är så kär i :love:mannen:love: i mitt liv!

*KL*

Jag är glad att jag bjöd in mig själv till en kompis på middag igår när jag plötsligt var ledig. Det blev en jättebra kväll!

Jag är glad för att jag gör det bästa av mitt liv!
Att jag inser att mitt liv är toppen och att det bara är jag som kan se till att det är så! Att jag inte sitter och deppar och tycker att allt är skit, utan tar ett djupt andetag och förstår vilken styrka jag verkligen har! Tyvärr är det människor som inte mår lika bra som mig, som får mig att inse detta!

*kl

Vilken härlig tråd!!
Jag är glad att jag har världens bästa sambo!! Han gör mej så lycklig varje dag! Jag är glad att vi firade 13 år i måndags!

Jag är glad för våra barn! Jag är glad för vårat hem och våran gård.

Jag är glad att jag efter många år som arbetslös nu har jobb! Jag är glad att dom trivs med mej och har sagt att jag blir kvar då jag utvecklar och är en frisk fläkt i tillvaron!

Jag är så glad att mitt liv verkligen är på plus med precis allt!

Jag är helt enkelt tokglad!!!:D

Ha en bra höst alla!

Jag är glad för att jag har varit till käftis idag och det gick bra. Mådde lite illa på ditvägen men kom dit och hem utan problem. :)

*KL*

Jag är glad över att det är soligt ute, jag städar och ska snart tvätta och sen kommer jag att trivas ännu bättre i min lägenhet. Jag är även glad över att jag har ledigt från jobbet och det känns som om det kan bli en bra kväll oavsett om jag väljer att fylla den med något annat än att "bara" sitta hemma och titta på film.

Jag är glad att jag inte ska jobba i helgen utan busa med ungponny, kolla på hoppning på Flyinge och umgås med mina härliga vänner!

För övrigt så är jag glad idag för att hyresvärden kostar på huset nya hängrännor och stuprör och nu är någon här och jobbar för fullt med att få dom på plats. Och så har jag fyndat en st Finlands vita ros, en pionbuske, flox och tulpanlök på plantrean för ett tag sedan och idag har jag planterat dom. Och imorgon e m ska jag träffa nå´n som jag fått kontakt med genom www.alternativ.nu - forumet. Alternativ är för folk som vill leva alternativt, miljövänligt, ha småskalig produktion osv. Mycket kunskapsutbyte och diskutioner om allt från hönshus till jordloppor.

Menar du hästbilden i fototråden? Det håller jag med om, den övre är alldeles för onaturlig för min smak.

Jag är glad för att det går bra för alla tre barnen i skolan och att äldsta sonen nu igen tydligt säger att han har den bästa läraren man kan ha.

Jag är glad för att min ena hund mognat plötsligt, nu när hon snart är 8 år gammal. Men hon har lugnat sig, känns lite mer mogen nu.

Jag är glad för att det känns bra med skolarbetet, inte så stressad som jag var både förra hösten och nu i våras!

Rent allmänt är jag glad för mycket!

Ååå, vad härligt med en gladtråd!

Jag är glad för att jag har en underbar familj, mina barn som är de bästa som finns och som jag älskar mer än det går att förstå och min sambo som är helt underbar trots sina egenheter :D

Jag är glad för mina djur, som är både underbara och knäppa :p

Jag är glad för att jag börjar må riktigt bra igen och just idag är jag dessutom glad för att jag har en granne tillika bonde som alltid hjälper till när det är någonting :)

kl

Jag är så glad för att alla verkar vara så glada!:D
Jag är också glad för att jag ska åka och kolla på en eventuell medryttarhäst på torsdag!:D:banana:

kl

Glad för att jag kommer få nycklarna till min nya lägenhet den 7:e december :banana: Så man hinner t.o.m pynta med julsaker!

Rejält upplyft; från en möblerad 1:a på 21 kvadrat, till en 2:a på 52 ^^

*kl*

Så glad och tacksam över min fina vän! Har många fina vänner men denna tjej är helt fantastisk!
Hon har nyss fått barn med allt vad det innebär och ändå har hon alltid tid att höra av sig och engagera sig i andra.
Idag är det fars dag och min pappa gick nyligen bort. Är självklart deppig idag, dessutom väldigt trött och utarbetad och som krydda på moset har jag varit sjuk en tid.
Så ringer hon idag och bjuder över mig. När jag kommer så har hon lagar trerätters middag, tänt ljus i lägenheten, gjort jättemysigt och bebisen ligger i en korg i köksfönstret medan hon fixar och donar.
Kom just hem efter en toppenkväll. Så tacksam att jag har en sån fin vän!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 807
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama