Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Så fint gjort av dig! :)

kl
Jag är glad att jag klarade pepparspray i ögat utan att kona fullständigt :D Och kunde göra allt jag skulle och agera på rätt sätt! Nu är jag glad för jag ska dricka en öl och slappna av i soffan :p

Hehe nä men grundposition, skrika (eller ja, kommendera högljutt :angel:) och putta på en figge som kom mot mig. Och sen göra samma jobb med (mjuk) batong, därefter dra min (fejkade) OC och spruta på honom, kommendera ner honom och belägga med handfängsel. Resa upp och transportera bort! Och gärna lugna ner sig själv där när handfängseln väl var på. Phu... :p
Vi fick se film på oss själva efteråt, det var rätt kul :D

*KL*

Nu är jag glad över att jag både mindes och hittade gladtråden! :D Och över att jag kommer att hinna med en promenad före jobbet idag.

*KL*

Nu är jag glad över att jag både mindes och hittade gladtråden! :D Och över att jag kommer att hinna med en promenad före jobbet idag.

Funderade på att skriva i tråden i går men glömde det igen! :)

Bra med promenader!

Jag är glad över att det är en ledig dag i dag också. Jag känner att jag behöver lite semester mitt i allt och längtar till juldagarna där jag slipper jobba eller plugga.

Jag är glad över att min haltande häst faktiskt äntligen är ohalt.

Kul både för dig och hästen! :)

*halvt KL*

Jag är glad över att jag ska resa bort till helgen! Även här är det välkommet med en liten paus. :D Precis nu är jag även glad över att jag har sådan bra musik att lyssna på att det blir riktigt trevligt att städa i min fina lägenhet.

Jag är så där äckligt materialistiskt glad idag över att det hemma hos mig nu står en superfin ny hästtransport:)

*KL*

Jag är glad över att jag har plockat ned min plastgran från vinden för den gör rummet många gånger mysigare. Även glad över att det snart är jul, och att vi bestämt oss för att skippa julklapparna och fokusera på det viktiga (dvs sällskap och mat :p).

Glad för att jag kunnat sova inatt. Pga ögonsmärta i helgen (sår och inflammation) har jag legat sömnlös.
Fortfarande ont men gick att sova:) Hoppas att läkningen går åt rätt håll nu.

KL

Jag är glad för att min häst blivit prydlig av sig och börjat bajsa i ett hörn i stället för att sprida ut allting i boxen i små, små kulor som tar evigheter att mocka. :p:D Duktig pålle.

*KL*

Jag är glad att mitt VISA kort har kommit till rätta, ute på villovägar men nu i hemmets lugna vrå. Det blev allt lite svettigt där ett tag innan jag fattade vart det kunde ha tagit vägen.

KL
Idag är det 1:a Februari.......inte långt kvar till våren nu!!?
Man ska vara glad för det lilla :)

KL

Idag lyste SOLEN, det droppade från taken och det doftade VÅR :)!!

(Tyvärr hann jag inte rida för jag var tvungen att åka och köpa spån, men å andra sidan kommer hästarna att bli glada och nöjda ikväll :)...)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 800
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama