Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

...och så är jag glad för att det är höst! :banana:

Det har jag svårt att förstå hur man kan vara glad för :), men det visar ju att det finns människor som tänker och känner på många olika sätt och det är jag glad för.

OBS, se inte detta som någon form av kritik av dig Linda8142, för det är det absolut inte.

Senast ändrad:

Jag är glad för att jag fick så positiva kommentarer igår efter träningen av en helt okänd person. Hon tyckte att jag såg så glad ut när jag red och att det var roligt att se någon som såg glad ut rida. Vet inte om folk brukar se sura ut annars? :p

Jag ar jatteglad for att jag har hittat en megastor parkering, mindre an tva minuters gangvag harifran, som ar stangd for sasongen dar Miss Mandy och jag kan trana. Vi kan kora bade langa 'send outs', satta upp hinder att hoppa och lagga IPO spar.:banana:

Har fått ett jobb från och med måndag :)

Vad kul! Hoppas att du kommer att trivas. :)

*KL*

Jag har just blivit lite befordrad! Inte på jobbet jag nyss fick och började på utan på ett annat ställe, där jag gör mer sporadiska insatser. Det var snabba ryck och allt beror högst troligt på att den de egentligen räknade med har blivit sjuk eller upptagen, men jag är ändå superglad över att bli tillfrågad och över att de valde mig efter en hastigt inplanerad (men grundligt genomförd) intervju.

I övrigt håller jag med Linda8142 om hösten. :)

Idag är jag glad över att jag har hälsat på min mormor, gått på en liten promenad och varit så ineffektiv att jag till och med lyckades sova middag. :) Nu ska jag strax äta middag hos mamma och det luktar jättegott!

Jag är glad för att en (särskilt den här) spontanansökan verkar leda till möte inför framtida anställningar. Finns visserligen ingen ledig tjänst just nu men det skulle finnas öppningar framöver. Bara att hålla tummarna för om jag har ett drömjobb så är det väl något liknande just det här!

Sen är jag glad för fantastiska hästägare och att jag har möjlighet att rida såpass mycket som jag gör just nu istället för att sitta inne och ruttna arbetslös och relativt penninglös ... nu får jag ny energi och blir starkare, piggare och mer kreativ i mina jobbansökningar så det kan ju bara vara positivt :D

kl

Jag är glad för att jag simmat i dag, även om det nog är för lite och att jag är för långsam. Jag är nöjd ändå! Speciellt med tanke på att jag är rädd för vatten! Det funkar i alla fall någorlunda när jag håller mig till kanten, så jag bara kan sträcka ut handen när jag behöver lite trygghet och laddning av självförtroendet! Vilket händer ofta, tyvärr.

Men jag gör något åt det i alla fall!

Och MacGyvers dykande och simmande har ju lyckats göra mig nyfiken och fascinerad av vatten igen :D Var som liten väldigt förtjust i att bada. Men det var innan jag blev iknuffad på det djupa när jag gick vid bassängkanten och inte kom upp igen utan hjälp.

Men jag är glad i alla fall! :)

Jag ar glad att jag tog mig rakt upp i berget pa morgonpromenaden idag. Jag var halvvags till dar folk hoppar ut for att "sky dive". En brant som skjutton liten stig genom regnskog, men en himla skon promenad.:)

Jag är glad för att jag vaknade före 12 idag och har hållit mig vaken. Dessutom har jag varit på en liten promenad i det soliga höstvädret och det är jag också glad för! :banana:

Jag är glad över att jag inte har något inbokat förrän 13.30 och därmed kan ta både ta det lugnt och få en massa saker gjorda hemma innan jag måste gå.

Jag är glad över att det verkar som om jag har en halv flirt på gång, men det är så diskret och baserat på dubbelbottnad kommunikation att jag ibland själv blir osäker på om motparten ens är med. :p Fördelen med det är att det blir väldigt lätt att låtsas som ingenting om allt upphör och vi ändå måste fortsätta ses ibland! :D

*kl*
Jag är jätteglad för att mitt X äntligen har flyttat ur lägenheten, så jag slipper vara "hemlös" mer!
Och för att min magsjuka nog är matförgiftning, inte vinterkräkan. Det innebär att jag kan starta på landslagsuttagningen med Fridolf på lördag!

Jag är glad över flera saker!

*att det är höstlov nästa vecka vilket innebär att jag själv kan planera min tid på jobbet efter hur jag vill och hur jag behöver, bara jag på något vis arbetar alla mina timmar på en vecka :D

*att min kamera funkar igen och att jag snart har fått rätt på fotograferandet igen, dock vill varken barn, hundar eller katter vara med mer för jag har nu tränat massor på dem :o:D

*att jag denna månaden inte känt mig ledsen och nedstämd en viss period.

*att jag inte känner mig stressad över tentan på ... ja när det nu var nästa vecka, jag kan ju alltid göra om den om/när den misslyckas!!! Det spelar ingen roll hur många gånger jag gör den ju, egentligen, bara jag sätter den någon gång.

*att det är så vackert med gula löv som ett täcke på marken!

*att min kamera funkar igen och att jag snart har fått rätt på fotograferandet igen, dock vill varken barn, hundar eller katter vara med mer för jag har nu tränat massor på dem :o:D

Då får du göra oss sällskap i Fototråden! :)

kl
Jag är glad att läraren är betydligt bättre denna vecka än de två vi hade förra veckan. Och att jag är ledig på fredag så jag kan vara i stallet!

Var hittar jag den tråden?

Jag är inte någon skicklig fotograf, så jag vet inte om jag har något bra nog att visa. :o

Även om vi letar nytt boende och att det börjar bli tröttsamt, är jag så glad och tacksam över min sambo, och över mitt jobb. Fick så himla fin uppskattning på jobbet igår :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 818
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama