Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Oh vad kul!:D

Jag ar glad for att vi har packat ihop redo att bryta upp och aka vidare i morgon igen.:) Och for att vi ska titta pa ett par episoder till av 'Big Bang Theory'. Maken och jag borjade med sesong 1 och har nu sett avsnitten i ordning till sesong 3. Det ar bara halften av vad vi har.:D

Åh, jag önskar lite att vi också hade så många osedda avsnitt av Big Bang Theory... Vi har inte ett enda. :p

kl
Är annars glad att 3åringen skötte sig fint igår på sin första uteritt på okänd mark!
Och att jag ska åka norrut imorgon för att gå en förarutbildning som ska bli så jäkla spännande :D

I dag så är jag glad för att jag har fått en fin gåva som jag skall ge vidare till en vän som kommer att ha så mycket nytta av den.
Och för att sambon äntligen har köpt sig en grävmaskin så att han kan bygga hus som han vill.

Ja, det kommer att bli himla praktiskt att kunna köpa saker! Pengar är bra att ha! :D

*KL*

Nu är jag glad för att jag äntligen kommit igång ordentligt med ett litet sidoprojekt jag har. Mejlar vilt åt höger och vänster.

Är idag glad över att jag har mina fina vänner och över det vackra höst vädret. Är även glad över att jag hunnit läsa en hel del till kursen och föreningsarbetet :)

Åh, jag önskar lite att vi också hade så många osedda avsnitt av Big Bang Theory... Vi har inte ett enda. :p
<snip>

Nja ... vi har sett en hel del avsnitt forut, men inte i ordning och det ar ganska lange sedan sa det ar kul att klamma igenom alla i ratt foljd nu.:D

I dag ar jag glad for att jag hann fa en hel del bilder i Banff innan regnet kom.:)

Big Bang Theory är kul! Jag är avundsjuk på er upplevelse. :D

*KL*

Idag är jag extra glad över min lägenhet, som jag trivs jättebra i. Ska strax städa lite och då kommer den att bli ännu finare än vanligt!

*kl*

Mitt i all sorg efter pappas bortgång är jag glad och tacksam över mina vänner, kollegor och min älskling som gjort att jag stått ut :love:

*KL*

Jag är glad över att ha träffat en vän idag som jag inte har träffat IRL på 7 år, visserligen har vi haft annan kommunikation men det är ju inte riktigt samma sak.

Jag är också glad över att en annan vän valde att ringa mig just idag, för även hon var ett tag sedan jag hörde av och blev mycket glad för det.

I dag ar jag glad att vi ar nere i varmare delar av British Columbia igen. Det ar sol och 15 - 20*C har och helt fantastiskt vader att "leka" med hundar.:D

Att min goda granne tillika goda vän har en perfekt lampa (golvlampa) som hon inte vill ha men jag varit på jakt efter länge så hon och sambon kommer med den i helgen och avlämnar den:D:)
Är glad för att allt är så himla bra på det stora hela, det flyter på, skönt:)

Åh, perfekt! En riktig win-win! :D

*KL*

Idag är jag glad över att jag bara behöver jobba i ca 4,5 timmar på eftermiddagen. Det ger mig extra mycket tid att fundera på vad jag ska laga för mat till mina kompisar som kommer på middag imorgon kväll, och så hoppas jag hinna motionera lite. :)

kl

Glad över att jag fick mitt papper stämplat och för att vi gjorde ett ryck och städade hela lägenheten!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 834
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp

Hund, Katt, Andra Djur