Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Flera glada och bra nyheter de senaste dagarna, varav ett brev som var väldigt roligt att läsa idag:)

Solen skiner det gör mig glad:)

Att jag kan hjälpa mina grannar i helgen:) Så skönt att få hjälp när man själv behöver och kunna hjälpa andra när de behöver :)

Att vi har så bra "höleverantör"

Att jag känner mig frisk och stark:D

Att det går så bra för mina barn i skolan:)

Nu ska jag gå ut med mina fina hundar i solskenet på promenad, det gör mig också glad.

En väldigt glad dag med andra ord:D:D

Glad över soligt höstväder.

Glad att jag fyndade på Stadsmissionen igår; ett eldställ till kaminen för ynka 60 kr och en Klippo gräsklippare för 400.

Senast ändrad:

kl
Glad för att jag har hittat en låt som får mig att gråta av lycka för den är så bra!

*KL*

Jag är glad för att jag har haft en väldigt produktiv och rolig dag! Seminarium i skolan, lunch med rolig kompis, lite internutbildning på jobbet följt av ett lagom hektiskt arbetspass och en enkel hemresa.

Det är en härlig morgon och jag är ledig i helgen och ska umgås och träna med med mina djur hur mycket jag vill!

Jag är glad för att vädret är jättefint, trots att det blåser en massa här just nu. Men jag tycker om att höra vinden så där och vad gör det att det blåser in och blir kallt när jag kan elda i kaminen?

Jag är glad över att jag faktiskt trots allt har orkat plugga lite engelska. Det behövdes så otroligt mycket och jag är nöjd med mig själv trots att jag nu är helt slut i planeten!

KL
Och jag är glad för att jag har träffat Tingeling tack vare gnälltråden :-)

KL
Och jag är glad för att jag har träffat Tingeling tack vare gnälltråden :-)

Haha, och vem sa att det inte kommer något bra av att gnälla? :D

Kl
Jag är glad att min hund verkar ha hämtat sig riktigt bra efter det katastrofala vet besöket. Jag njuter av vädret och det faktum att jag har tillgång till ridhus hemma på gården, det är så lyxigt att jag knappt vågar tro det är sant :) min häst är glad också och har tänt till rejält, han har bråttom till ridhuset och så är han jätteglad att det bor fler hästar än mina två på gården, även om de inte delar stall. Mr supersocial är överlycklig ändå! Och jag kan få ridsällskap ibland utan att behöva dela stall och stallrutiner med någon!

Grattis, det låter jättehärligt för både dig och hästen!

*KL*

Jag är glad över att skolbiblioteket är färdigrenoverat och jättemysigt. Ser verkligen fram emot att sitta där och plugga! Att de bjöd på kanelbullar och passade på att skänka bort gamla upplagor av olika intressanta kursböcker var bara en gigantisk bonus. Nu ska jag utnyttja det faktum att vi fick sluta tidigare och klämma in en liten promenad innan solen försvinner!

I dag är jag glad för att jag har kört första lasset av tre med det fina tegel som jag har fått till min utbyggnad.

Ett stort tack till min välgörare.

Idag är jag glad för att det var fint väder och jag hade en bra dag. Eftersom jag hade en bra dag så har jag:

*cyklat med medryttaren när hon red ut på coben
*tömkört russet som uppförde sig perfekt
*promenerat offroad med connemaran

Jag är glad över gårdagen, skitroliga praktiska övningar på jobbet som var väldigt lärorika och roliga.
Därefter vernissage där en brukare från mitt förra jobb ställde ut sina fantastiska tavlor! Det är det bästa jag vet med min förra arbetsplats, det är en plats där socialpsykiatrin verkligen fungerar som den ska och brukarna får möjlighet att växa och utvecklas :love:
Middag och vin på kvällen med mina härliga vänner, sådana där som man kan prata med om allt och bara är så väldigt trygg med! Känner mig lyckligt lottad :love:

*KL*

Ny dag, ny promenad bland löven! Dessutom har jag fått lite köksredskap av mormor, som inte längre har användning för dem. Nu har jag både brödformar, mortel, vinkylare, lergryta, ugnsform och en massa fina glas! Är riktigt sugen på att börja använda dem, trots att jag inte vanligtvis är särskilt intresserad av matlagning. :)

Grattis!

Jag är glad för att det verkar som att jag kaaanske har hittat en medkusk som kan passa ihop med min ponny med särskilda behov:D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 834
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025