Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag vill åka utomlands nu under våren och kollar eventuella resmål. Jag pluggar så har inte alltför mycket pengar, samt tiden är lite...
Svar
1
· Visningar
451
Senast: Kaffekakan
·
Äldre Minns ni ens mig? Jag som hade en penisbanan som avatar (som jag plockade bort nyss då min äldste son kom förbi och undrade "vad som...
2
Svar
27
· Visningar
3 067
Äldre Måste skaffa ny telefon då min Iphone 4s börjar ge upp efter två års flitigt användande. Ekonomin tillåter det egentligen inte så jag...
Svar
1
· Visningar
406
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Äldre Vi verkar vara himla irriterade här på ÄU :p Jag är irriterad på att det går SÅ SEEEGT att komma igång med uppgiften till skolan. Och...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
124 890
Äldre ... och har två kandidater som jag skulle vilja ha förstahandserfarenheter av: LG G2 och Sony Xperia Z1 Compact. Jag vet vad jag får...
Svar
4
· Visningar
605
Senast: busigdemon
·
Äldre Så, studenten närmar sig med allt som hör till och paniken börjar infinna sig :crazy: Det är främst balen som jag stressar ihjäl mig...
Svar
17
· Visningar
2 168
Äldre Vad kostar det att köpa pizza där ni bor? På pizzerior då :) Jag köpte pizza idag i kommunens största ort (ca 5000 folk som bor här)...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 602
Äldre Hmm.. Fick just besked på att mitt bredband och telefonibolag inte kan leverera till min nya adress. Jag flyttar om 3 veckor. 3...
Svar
3
· Visningar
572
Senast: Blomskan
·
Äldre Jag har en riktig "craving" efter gamla tv-serier som gick typ under 90-talet/början av 2000-talet. Vilka serier tittade ni på? Jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 244
Senast: Anna
·
Äldre Tillåt endast bidrag från fysiska människor. Då blir det betydligt svårare för bolag och organisationer att köpa sig röster och makt;)
Svar
11
· Visningar
736
Äldre Någon som har plusmedlemsskap där eller tidningen? Nyfiken om jag finns med där då jag blev intervjuad. Bor inte där så känns onödigt...
Svar
4
· Visningar
593
Senast: Derivata
·
Äldre Bomba mig med förslag på filmer som iallafall delvis utspelas i flygplan! Det behöver inte vara hela handlingen, men iallafall några...
Svar
17
· Visningar
1 770
Senast: Tousse
·
Äldre Kan inte låta bli att dra paralleller med 1936. Det första propaganda-os:et.:meh:
Svar
10
· Visningar
922
Senast: rubytoo
·
Äldre Ja, som tråden säger, hur får en ordningsvakt visitera de som ska gå in på tex en konsert? Hade en diskussion där jag fick höra; "Jag...
Svar
12
· Visningar
6 941
Äldre På lördag kör vi igen, Melodifestivalen 2014 - deltävling 2! :banana: :banana: Ser vi årets vinnare då kanske? Kom med era tankar...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 369
Senast: LindgrenV
·
Äldre Utan att gå in på detaljer så inser jag nu, att det är en förväntad social färdighet att kunna utförsåkning på skidor idag. Lite som att...
2
Svar
35
· Visningar
2 747
Senast: Idas
·
Äldre Ja rätt eller fel? Kan man / bör man få jobba som Barnmorska om man vägrar utföra aborter? Jag har läst hennes egen redogörelse och vi...
14 15 16
Svar
303
· Visningar
22 280
Senast: book
·
Äldre Är det bara jag som inte kan beställa på deras hemsida? Har typ försökt hela helgen
Svar
0
· Visningar
452
Senast: Miss Sixty
·
L
Äldre I September köpte jag en teaterbiljett, den var numrerad och min kompis har platsen bredvid. nu är det snart dags, men den är...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Lithonit
·
Äldre Har ni gropar bakom öronen där glasögonspetsarna sitter?
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama