Jag saknar er!

Sv: Jag saknar er!

Välkommen tillbaka, jag minns dig. Själv är jag bara sporadiskt inne och läser. Skriver inte så mycket längre.

Just det ja! Jag minns dig, undrade var du var. Kul att se dig och bananen ;)
Var det inte du som lade ut bilder på din mage när du tog bort överflödig hud?

Nej, det var inte jag. Tur för sjutton att jag inte hann göra något sådant eftersom jag är lika tjock igen :o

OM penisbananen stör dig, cencurera den, men låt för guds skull bilden vara kvar. Det är ju avataren som är liksom viktigare än nicket. Jag blir hjärntrött av folk som byter avatar, jag läser inte deras inlägg liksom.
Välkommen tillbaka! :)

Jag är lite av samma åsikt, man kopplar samman avataren och namnet och det blir så störigt att hålla ordning på de som byter.

Lite otp, men jag minns någon som hade ett pumpande hjärta här, och jag kunde för mitt liv inte se att det var ett hjärta, jag tyckte det var en pung! Åhh, vem var det?

Shit! Nu känner jag mig asgammal. Och undrar varför mitt minne väljer att registrera gamla Lunarstormnick i 10-15 år...

Ja, det kan man fråga sig :-P

Jag skulle så gärna önska att man kunde komma åt sina gamla blogginlägg därifrån... Jag bloggade så himla mycket när min äldste son var nyfödd. Hade varit kul att se hur jag hade det då, jag minns liksom ingenting...

Liknande trådar

Övr. Hund Kanske skulle jag postat tråden på Förälder, men jag provar här. För att göra en lång historia kort så fick jag för snart ett år sen...
2
Svar
28
· Visningar
3 219
Senast: Migo
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 240
Senast: anyberg
·
Övr. Hund Jag har aldrig haft en egen hund, dock fodervärd åt ett par. Jag saknar en av dom så oerhört mycket. Min kusin hade en leonbergertik som...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 967
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar