Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3
Haha, gjorde faktiskt det precis. Stod inte ut längre!
Haha, gjorde faktiskt det precis. Stod inte ut längre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På att jag skar mig på EN SAX? ... Va fan är oddsen?
/ En som borde ha sånadär barnsäkra plastsaxar som man hade på dagis...
Jag kan trösta dig med att jag i söndags försökte elda upp min egen näsa. En tändare var kass så jag skulle lyssna om det fanns gas i den eller om det var felet. DÅ, för första gången på ca 20 försök, funkar den jäkla tändaren och jag bränner bort typ alla flimmerhår i näsan
Snart syns det inte längre men flera kollegor och intagna har efter frågor fått höra historien och fått skratta åt min (brist på) smidighet
Jag är inte ensam! Woho! Precis efteråt gick jag en promenad med hunden och kylan utomhus svalkade iaf lite. Dock luktade det ju usch hela kvällenJag har också lyckats med det! Hittade inte min tändare så jag tog den vi brukar tända ljus med (sånadär som typ liknar en pistol! Min förklaringsförmåga = 0...) . Jag visste att lågan var inställd på låg, men min sambo hade tänt ljus så han hade tydligen ökat den till max...
Fördelar? Jao, jag blev inte lika sugen på en cigg några timmar framåt.
Jag är inte ensam! Woho! Precis efteråt gick jag en promenad med hunden och kylan utomhus svalkade iaf lite. Dock luktade det ju usch hela kvällen