Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns lite som dom har samlat alla idioter i ungefär hela Sverige i denna stad. Kriminalitet lönar sig för dom yngre och vi andra som är "vanliga" står stampar och hoppas på en förändring. Bryr sig politikerna? Nej! Det är viktigare att diskutera fotbollsplaner, förmåner för kommunalarbetare mm.. Vi blir fattigare och fattigare medan rika blir rikare här..
Ett exempel: Jag var inne på HM och ser en tjej (ca 14år gammal) plocka ner obetalda grejer i sin väska.
Jag säger till i kassan. Kassapersonalen kallar på väktare som är där inom 2 min.
Väktare frågar tjejen vad hon håller på med, då blir hon våldsam så polis tillkallas. Väktaren håller fast henne medan hon försöker slå sig loss. Hon skriker och spottar på stackars väktaren.. Polisen kommer dit. Tjejen släpps och väktaren får skit för han hållt kvar tjejen.. Inte ens mina vittnesuppgifter gjorde skillnad. Väktaren var aldrig otrevlig, elak eller hårdhänt. <- samhället här är så fel. Dom har till och med väktare på biblioteket för att får bort stökigheter.. Det lönar sig att behandla andra som skit här, för det finns inga konsekvenser .
Tyvärr kommer SD få min röst i september inom kommunvalet. Dom är har iallafall en plan hur vi ska få bort kriminalitet och arbetslöshet. Alla andra parti står i ett hörn och "hmmmmmm"-ar.
Ursäkta för mitt långa OT!
Tyvärr kommer SD få min röst i september inom kommunvalet.