Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre SJs regionaltåg gäller det. Det är säkert en mycket dum och uppenbar fråga, men jag är otroligt nervös för en tågresa jag ska göra och...
Svar
8
· Visningar
1 779
Senast: sussantuss
·
Äldre Ligger i sängen och tittar på tv och det visades reklam för ngn, enligt reklamen då, superskärare. Jag är en evig klant, skär mig jämt...
2
Svar
22
· Visningar
5 892
Senast: Hoppelhase
·
Äldre Jag har ganska nyligen flyttat till Halmstad och nu börjar det bli dags att göra något åt den inte så snygga frisyren. Har ni några tips...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: _husmusen_
·
Äldre Det börjar bli dags för en ny kul resa och då jag besökt Malawisjön men inte Victoria- och Tanganyikasjön så kändes dessa båda sjöar som...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 305
Senast: Gabbi
·
Äldre Jag har en vän som inte tål gluten. Eftersom han ofta får så trista dessertalternativ så brukar jag göra mig till och göra nåt smarrigt...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: dobbis
·
Äldre Har kvar en halv flaska glögg som öppnades i början på December.2,25 % Törs man dricka från den? Är förkyld så het glögg skulle sitta...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Zolimita
·
Äldre Jag fyllde år för en vecka sedan och fick i vanlig ordning ett grattis-mail från Bukefalos, mycket trevligt! :) Det skumma var att...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Thera
·
Äldre Vart vänder jag mig om jag vill hjälpa hemlösa/missbrukare? man kan ju jobba ideellt, vilket jag vill. Har googlat på ria, men...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: Lejonelle
·
Äldre Har lagt märke till att t.ex svenska curlinglaget har sponsorlogga synlig på kläderna. Är det nåt nytt? Förut fick det ju inte förekomma...
Svar
2
· Visningar
472
Senast: Tassetass
·
Äldre visste inte riktigt vart denna tråd skulle ligga så snäll moderator får gärna flytta den om det behövs :) som rubriken lyder, finns...
Svar
19
· Visningar
2 527
Senast: Petruska
·
Äldre Vilka roliga annonser har ni hittat på senaste? :D http://www.blocket.se/vasternorrland/IPhone_5_UTAN_flappy_bird_52080989.htm?ca=4&w=1
Svar
8
· Visningar
2 019
Äldre Min man (som är engelsman) efterlyser vad han menar med "riktigt" smör, dvs sånt smör han åt därhemma (vilket i själva verket var New...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 361
Äldre I ett svag stund köpte jag med mig en jäkla massa kyckling hem från affären, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den. Det...
Svar
15
· Visningar
1 047
Senast: Sleepan
·
Äldre På torsdag fyller min kära farfar 93 år, en högaktningsvärd ålder får man säga. Hör och ser dåligt, men pigg i benen och är ute och går...
Svar
10
· Visningar
2 464
Äldre Nu sitter jag här och småskrattar för mig själv. Jag är helt förstummad. Som min andra, nyss skapade, tråd säger så kan man inte...
Svar
17
· Visningar
1 177
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag ska snart sälja en bostadsrätt med ganska mycket vinst och jag behöver tips och råd om hur jag kan lägga upp det. Helst vill jag...
2
Svar
27
· Visningar
5 272
Senast: sussantuss
·
Äldre Det är kris på mitt jobb i dag! Vi är några som går och funderar på en film vi är överens om att ha sett, men som vi omöjligt kan komma...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: yllva
·
Äldre Kalas på lördag, minst 11 personer beräknas komma. Självklart så ska man bjuda på tårta med men min inspiration är helt död:wtf: Det...
Svar
6
· Visningar
744
Äldre Vi får lilafärgat vatten ur kranen på kvällarna, efter duschar och annat när det spolats mycket vatten. Google kom fram med...
Svar
2
· Visningar
4 634
Senast: Angua
·
Äldre Eftersom på buke får man reda på allt!! Haha Vad är skillnaden på herr och dam boots (snowboardboots, Burton om det spelar roll?)...
Svar
1
· Visningar
1 506
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama