Nicer dicer plus?

Sv: Nicer dicer plus?

Morsan har en som hon verkar älska. Hon har problem med sina händer och får ont av att stå och hacka med kniv, så hon tycker verkligen att den dära grejjen är bra. Själv försökte jag en gång och ville helst slänga skiten i väggen :p Tydligen finns det någon slags teknik

det är exakt likadan kartong som tvins säljer, tvins har kontaktat honom och bett honom sluta.

Klyftbladen var vassa utan dess like, skar mig bra på dem, rutnätsbladen not so much och bladet jag använderför att skiva champinjoner med var väl ... vassare än oslipat men inte tokvasst.

Har en förälder som ser på tv-shop och alltid blir HELT såld på det de visar, vilket bland annat resulterat i att nästan alla i familjen fick en Nicer dicer plus i julklapp förrförra julen. Och vad kan jag säga, den som använt den mest har använt den tre gånger sen dess... :p Jag ska inte säga att det är något fel på kvaliteten (gav bort min så jag vet inte hur bra den håller), men om man inte ska skära grönsaker för typ 50 pers så är det helt enkelt både snabbare, lättare och smidigare att bara ta fram skärbräda och kniv. Det fina "allt förvaras i en låda" låter också så himla bra men innebär bara att så fort du ska använda produkten har du en hög pryttlar som flyger omkring.

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 022
Senast: Pilot
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 764
Senast: Dino
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 240
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama