Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej många vet här vad som har hänt under mitt liv.Jag mår just nu bra men vist kan de komma svakor där jag mår som värst men jag minns...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: annie_cool
·
Äldre Hittade en tråd om Marocko, men mer specifikt Agadir, och den tråden spårade ur lite smått så jag tog mig friheten att göra en ny...
Svar
0
· Visningar
547
Senast: Muninn
·
Äldre Har tänkt laga en lite festligare måltid i helgen och vill gärna ha vinråd :) En av personerna jag ska bjuda är väldigt vinkunnig så det...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: Malin_L
·
Äldre Råkade klicka på avvisa när jag var inne på en smskonversation. Avvisa står under "lägg till i skräppostnummer", i inställningarna på...
Svar
1
· Visningar
3 362
Senast: Isituss
·
F
Äldre Hejsan, vart åker ni på skidsemester i år? :D Vi har precis bokat Engelberg i Januari, så löjligt taggad. Någon mer som ska dit eller...
Svar
15
· Visningar
1 060
Senast: Sedna
·
Äldre Jag köpte idag fyra frallor, två att ha imorgon och två till i övermorgon. Det är bara det att jag tyckte dom var lite stela redan i...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Kaffekakan
·
Äldre Ska in till stan imorgon och handla en bil och har hittat en handlare som har 2 bilar som kan vara av intresse för mig. Volvo V70-99...
Svar
18
· Visningar
1 304
Senast: Gammeln
·
Äldre Med anledning av tråden om vad man spolar ner i toaletten, finns det saker du gör fast du egentligen vet att man "inte ska"? Vad? Och...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
11 894
Senast: mandalaki
·
Äldre Det är väl antagligen ingen fara. Men min rygg har bråkat dom senaste dagarna mer än vanligt. I fredags morse högg det till i ryggen...
Svar
15
· Visningar
2 367
Äldre Hejsan Detta är bara en lite undran jag har men vad innebär det att ha cancer? vad finns det för olika typer av det? jag kan bara få de...
Svar
13
· Visningar
1 407
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag har haft problem med min bil ett bra tag nu. Den går inte igenom besiktningen pga felaktig ljusbild höger fram. Har bytt lampor...
Svar
10
· Visningar
2 678
Äldre Alltså jag förstår inte riktigt hur inspektörerna tänker:confused: Dom omhändertar valparna direkt, som enligt mig såg ut att vara...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 575
Senast: Dorro
·
Äldre Ja! Det är faktiskt redan dags för deltävling 3 i Melodifestivalen! Tiden går fort när man har roligt! Och på lördag får vi höra 8...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 179
Senast: Scata
·
Äldre Om en månad ska jag på en fest av "baltyp". Frack och balklänning gäller. Det är ju inte så att man har balklänningar hängande i rader...
Svar
6
· Visningar
809
Äldre Om ni fick välja ett par converse, vilka skulle ni välja då? Utan att basera valet på eventuella converse ni redan har, försök tänka att...
2
Svar
28
· Visningar
2 796
Senast: Hedinn
·
Äldre Någon som har lust att hjälpa min vän att luska ut vad det är för melodi/låt/stycke som spelas i denna video? Jag har försökt med shazam...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Saeta
·
Äldre Jag fick för något år sen en provförpackning Zopiklon utskrivet. Dock vågade jag aldrig prova och sen glömdes den bort. Nu hittade jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 569
Senast: Gimlan
·
Äldre Har ett paket fryst sill, men har ingen aning om vad man tillagar???:p Om jag förstått det rätt är sill och strömming samma sak...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: bitta
·
Äldre Har nu (äntligen) fått Depend Gellack i julklapp. Och har nu lite frågor. Jag klarar av den "vanliga" biten utan problem. Och har insett...
Svar
1
· Visningar
1 175
Äldre Jag har fyra stycken överblivna äggvitor, några tips på vad jag kan göra med dem om man inte vill göra maräng?
2
Svar
26
· Visningar
4 584
Senast: Tsoylee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar