ETT par converse

Sv: ETT par converse

Men åh! Jag hade ett par fejk i nått guldblankt material. Älskade dem :love: men till ämnet: vita höga.

Hade jag fått välja om bland mina converse så hade det blivit ett par höga i svart skinn med vit sula. I dagsläget använder jag bara mina vita höga, de andra jag har är inte riktigt min stil längre..

off-topic men.. var försvann den där trenden som rådde på typ alla hästtävlingar ett tag med kombon vit converse och ridstrumpor, helst Kingsland? :P Här var det galet hypat ett tag. Väldigt opraktiskt dock.

... I övrigt använder jag inte converse. Har två par låga men tycker de har helt fruktansvärd sula att gå på, är skitjobbiga att snöra och är rätt... Värdelösa överlag + dyra på det :wtf:

Men de jag länkat är lite snygga iaf ;)

Men äntligen! Tycker alla hyllar dessa skor och jag fattar inte alls. Jag är mycket för bekvämlighet, så utseendet skulle jag kunna stå ut med om dom var sköna. Men trots att jag gillar barfotaskor och alltså inte jättepetig med dämpning så tycker jag dessa är typ det obekvämaste man kan sätta på sig, bortsett från klackar då :eek:

Det var det finaste plagg/sko med motiv av en flagga jag någonsin sett.

Jag skulle välja hallonröda
tisdag-012_82522199.jpg

Sen har jag har ett par brandgula som jag också tycker är häftiga och behöver ersättas av ett nytt par i samma färg någon gång.
converse-chuck-taylor-all-star-orange-45.jpg

*KL*

Jag älskar mina vita i skinn, och skulle nog köpa ett par likadana om jag bara fick ha ett par :)

Annars älskar jag mina union jacks :love:

Lila, eller möjligtvis vinröda, höga. Älskar visserligen mina svarta i läder också, men har så många andra svarta skor att jag hellre skulle välja Converse med färg.

Jag har för övrigt just nu fler än 10 par Converse, men har faktiskt aldrig ägt ett par vita...

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
649
Senast: Görel
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
324
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 919
Senast: tuaphua
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 502
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar